پروژه مدیریت کیفیت
پروژه مدیریت کیفیت در این بخش از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) برای دانلود ارائه شده است. این پروژه مدیریت کیفیت از 155 صفحه تشکیل شده و به صورت فایل PDF است.
فهرست مطالب
چگونگی ایجاد سیستمهای یکپارچه مدیریت کیفیت
درآمدی بر نگرش سیستمی در مدیریت کیفیت
تاثیر متقابل مدیریت کیفیت و دانش ، خلاقیت و نوآوری
افزایش درجه پایداری و کارآئی سیستمهای مدیریت و مهندسی کیفیت با استفاده از تکنولوژی اطلاعات
جایگاه فنونمهندسی کیفیت در ثبت سیستمهای مدیریت کیفیت
تحلیل نقش مدیریت کیفیت در ارزش افزوده سازمانهای صنعتی
همسوئی مدیریت کیفیت جامع و ISO 9000:2000
ارائه مدلی جهت ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در پروژه
نقش مدیریت کیفیت در ایجاد مزیت رقابتی در عرصه اقتصاد نوین جهانی
نقش مدیریت منابع در مدیریت کیفیت و توسعه پایدار
مدیریت کیفیت و جهانی کردن اقتصاد ملی
تعالی متدولوژی SIX SIGMA در بستر سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000
مهندسی مجدد و مدیریت کیفیت فراگیر کلید فرآیند بهبود و نوسازی سازمانها
مقدمه
براساس تحقيقات انجام شده ، درصد رضايت مندي سازمان از بكارگيري سيستم هاي مديريت كيفيت
بخصوص سري ايزو ٩٠٠٠ ) به تنهايي در حدود ٢٠ تا ٤٠ درصد مي باشد و حتي مواردي مشاهده شده كه بسياري از سازمانهاي معروف و موفق جهان تصميم به لغو گواهينامه خود و برچيدن اين سيستم از سازمان خود گرفته اند . همچنين در اين خصوص ، بعضي از سازمانهايي كه برنده جايزه هاي مهم كيفيت نيز بوده اند مواجه با كاهش سود و حتي ورشكستگي شده اند . حال سوال اساسي اينست كه چگونه ممكن است كه اين سازمانهاي معروف و مشهور جهان داراي اينچنين عملكرد ضعيف و نامطلوبي باشند ؟ و آيا در واقع تمام اين سيستم هاي گوناگون مديريتي باعث انحراف از واقعيت هاي سازمان ميباشد؟ آيا همگي آن در تضاد با عملكرد مطلوب سازمان مي باشند ؟