دانلود تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها بر وفاداري مشتري: نقش ميانجي گرايانه ي رضايتمندي مشتري

اين پژوهش به بررسي چگونگي تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها (CSR) بر رضايتمندي مشتري و خروجي آن يعني وفاداري مشتري مي پردازد. اين تحقيق چهارچوب مفهومي اي را ايجاد و آن را مورد آزمايش قرار مي دهد كه پيش بيني مي كند رضايتمندي مشتري تا اندازه اي رابطه‌ي ميانجي گرايانه‌اي بين CSR و وفاداراي مشتري ايجاد مي كند.
قیمت : 520,000 ریال
شناسه محصول : 2003109
نویسنده/ناشر/نام مجله : طاهر اسلام-محمود ايمتياز حيدر
سال انتشار:
تعداد صفحات فارسي : 14
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 50 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها بر وفاداري مشتري: نقش ميانجي گرايانه ي رضايتمندي مشتري

چکیده

تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها بر وفاداري مشتري: نقش ميانجي گرايانه ي رضايتمندي مشتري

در این قسمت از سایت پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) مقاله مدیریت با موضوع تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها بر وفاداري مشتري را دانلود نمایید. این مقاله مدیریت با عنوان تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها بر وفاداري مشتري در قالب فایل word برای دانلود ارائه شده است.

اين پژوهش به بررسي چگونگي تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها (CSR) بر رضايتمندي مشتري و خروجي آن يعني وفاداري مشتري مي پردازد. اين تحقيق چهارچوب مفهومي اي را ايجاد و آن را مورد آزمايش قرار مي دهد كه پيش بيني مي كند رضايتمندي مشتري تا اندازه اي رابطه‌ي ميانجي گرايانه‌اي بين CSR و وفاداراي مشتري ايجاد مي كند. اين پژوهش همچنين گام هاي مهمي  از درك تجزيه و تحليل ميانجي‌گري را دربر مي گيرد. در اين متن از نمونه هاي آسان استفاده شده است. تمام متغييرهاي فرضي كه بوسيله ي مطالعه‌ي تجربي و تجزيه و تحليل هاي همبستگي و بازگشت پشتيباني مي شدند در اين نگرش مورد استفاده قرار گرفته اند. CSR پايين عملاً سطوح رضايتمندي مشتري را كاهش مي دهد و  بواسطه ي كاهش رضايتمندي، وفاداري و اعتماد مشتري آسيب مي بيند.

 

كلمات كليدي: مسئوليت اجتماعي شركت، رضايتمندي مشتري، وفاداري مشتري.

Keywords: مسئوليت اجتماعي شركت رضايتمندي مشتري وفاداري مشتري
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]

Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > گرایش ها > مدیریت بازرگانی > محصولات قابل دانلود مدیریت بازرگانی > تحقیق های آماده مدیریت بازرگانی > تاثير مسئوليت اجتماعي شركت ها بر وفاداري مشتري: نقش ميانجي گرايانه ي رضايتمندي مشتري