دانلود نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة حوزة تجارت: معرفی چارچوب فرضی

در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می­پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعریف BI از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگیهای BI مورد بررسی قرار گرفته است.
قیمت : 485,000 ریال
شناسه محصول : 2002864
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 2013
تعداد صفحات فارسي : 16
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 206 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة حوزة تجارت: معرفی چارچوب فرضی

چکیده



چکیده

امروزه، سازمان تجاری به تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد، بطوریکه در مواجهه با تغییرات مختلف بازار توانسته آنرا ثابت نگه دارد و در نهایت مدیریت بازار را کنترل نماید. بدین منظور، سازمان می­بایست مراحل تجاری خود را با استفاده از فن­آوری مدرن به روز­رسانی کند. این فن­آوری هوش تجاری (BI) نامیده می­شود. در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می­پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعریف BI از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگیهای BI مورد بررسی قرار گرفته است. سپس چارچوب پیشنهادی با توجه به ابعاد و اعمال مختلف BI معرفی خواهد شد و سود حاصل از روند تجاری مشتق می­شود. توسعه منطقة تجاری، در محیط زیست بین­المللی مترقی و هدفمند و افزایش بهره­وری سازمان در ادامه مورد بحث قرار می­گیرد. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان در جهت دستیابی به اهدافی همسوق با BI است که موجب درک صحیح و به موقع شرایط بازار می­شود.

1-مقدمه

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت اطلاعات در مدیریت سازمانی و همچنین تکنولوژی اطلاعاتی پیشرفته، سیستمهای کاربردی تجارت شکل گرفته است که شرکتها و نهاد­ها را قادر می­سازد تا با دانش بیشتر تصمیم­گیری نمایند و بهره­وری سازمان افزایش یابد.

در ایالات متحده، شرکتهای بسیاری وجود دارند که در چارت سازمانی خود شغلی بنام رئیس آنالیز ، مدیر یا معاون خدمات اطلاعات در بازار وجود دارد که دلیلی برای اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی می­باشد...

Keywords: نوآوری در مدیریت بازار هوش تجاری (BI )
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]