دانلود طراحي اثرزداي کيفيت خدمات با تلفيق آزمایش‌های تاگوچي و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتي

هدف اين پژوهش، دست یافتن به طراحي اثرزداي ابعاد کيفيت خدمات است. طراحي سيستم کيفيت خدمات با استفاده از روش طراحي اثرزدا مي‌تواند به انتخاب سطوح بهينه ابعاد کيفيت خدمات منجر شود.
قیمت : رایگان
شناسه محصول : 2002837
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار: 2013
تعداد صفحات فارسي : 24
نوع فایل های ضمیمه : Word
حجم فایل : 511 Kb
کلمه عبور همه فایلها : www.daneshgahi.com
عنوان فارسي : طراحي اثرزداي کيفيت خدمات با تلفيق آزمایش‌های تاگوچي و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتي

چکیده

 چکيده

هدف اين پژوهش، دست یافتن به طراحي اثرزداي ابعاد کيفيت خدمات است. طراحي سيستم کيفيت خدمات با استفاده از روش طراحي اثرزدا مي‌تواند به انتخاب سطوح بهينه ابعاد کيفيت خدمات منجر شود. در پژوهش‌هاي انجام شده در زمينه کيفيت خدمات، تاکنون صرفاً به شناسايي ابعاد کيفيت خدمات و رابطه اين متغيرها با رضايت مشتري پرداخته شده است. طراحي اثرزداي ابعاد کيفيت خدمات با تلفيق و استفاده از دو ابزار طراحي آزمايش‌هاي تاگوچي و روش سروکوال در آژانس مسافرتي ايران تراول صورت گرفته و به اين منظور، پنج بعد اصلي کيفيت خدمات؛ يعني قابليت اطمينان، پاسخ گويي، تضمين، همدلي و ملموسات و بعد قيمت به عنوان فاکتورهاي کنترل و متغير پاسخ در دو حالت مجموع انتظارات مشتري در موردکيفيت خدمات و مجموع شکاف‌هاي خدمات در نظرگرفته شده­است. شایان ذکر است، در این پژوهش متغیر بدی­کارکرد در نظر گرفته نشده ­است. مزيت اين روش نسبت به روش‌های کلاسیک طراحی آزمایش‌ها، بهبود همزمان ميانگين و انحراف معيار است. اين پژوهش با محاسبه نسبت مطلوبيت به بدي کارکرد S/N)) به ترکيب بهينه سطوح مختلف ابعاد کيفيت دست یافته است. مقايسه اين دو نوع طراحي مي‌تواند به مؤسسه در هزينه‌يابي براي يافتن مشتري جديد يا حفظ مشتري موجود کمک کند.

واژه‌های کليدي: طراحي اثرزدا، کيفيت خدمات، طراحي آزمايش‌هاي تاگوچي، شکاف، روش سروکوال

Keywords: طراحي اثرزدا کيفيت خدمات طراحي آزمايش‌هاي تاگوچي شکاف روش سروکوال
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]

Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > گرایش ها > مدیریت بازرگانی > محصولات قابل دانلود مدیریت بازرگانی > تحقیق های آماده مدیریت بازرگانی > طراحي اثرزداي کيفيت خدمات با تلفيق آزمایش‌های تاگوچي و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتي