چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009537 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
864 Kb
حجم فایل فارسی :
330 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
برندسازی در عصر رسانه های اجتماعی
عنوان انگليسي
Branding in the Age of Social Media
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در عصر فیسبوک و یوتیوب، ایجاد برند به چالشی آزاردهنده تبدیل شده است. آنچنان که تصور میشد همه چیز به نتیجه مطلوب برسد، نیست. دهه قبل بیشتر شرکتها از ظهور عصر طلایی جدید برندسازی خبر میدادند. آنها آژانس های خلاق و نیروهای متخصص تکنولوژی را استخدام میکردند تا برندها را در عصر دیجیتال وارد و جاسازی کنند. viral (ویروس)، buzz (وزوز)، memes (ایده های هنجاری)، stickiness (چسبندگی) و form factor (عامل شکل) به زبان بینالمللی برندسازی تبدیل شدند. اما با وجود همه این موارد، این تلاشها نتیجه خیلی کمی به همراه داشتند.
1-مقدمه
شرکتها، به عنوان ویژگی اصلی استراتژی دیجیتالیشان، ریسک های عظیمی بر روی آنچه که اغلب محتوی برنددار (محتوا برندد) نامیده میشود، انجام داده اند. آنها چنین فکر میکنند: رسانه های اجتماعی به شرکت اجازه میدهد تا از رسانه های سنتی عبور کرده و روابط مستقیمی با مشتریان ایجاد کند....
برندسازی
:کلمات کلیدی
Abstract
In the era of Facebook and YouTube, brand building has become a vexing challenge. This is not how things were supposed to turn out. A decade ago most companies were heralding the arrival of a new golden age of branding. They hired creative agencies and armies of technologists to insert brands throughout the digital universe. Viral, buzz, memes, stickiness, and form factor became the lingua franca of branding. But despite all the hoopla, such efforts have had very little payoff.
Keywords:
Branding
سایر منابع مديريت در زمینه برند