چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009533 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
726 Kb
حجم فایل فارسی :
184 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
فصل مشترک کارآفرینی و فروش: بررسی بین رشته ای، چارچوب، و برنامه تحقیقات آتی
عنوان انگليسي
The intersection of entrepreneurship and selling: An interdisciplinary review, framework, and future research agenda
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Business Venturing
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 29 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 61 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
فروش، از کارآفرینی جدایی ناپذیر است، با این وجود به ندرت موضوع اصلی تجزیه و تحلیل برای محققان کارآفرینی بوده است. ما برای بررسی این موضوع، دامنه وسیعی از تحقیقات سیستماتیک مربوطه را درنظر گرفته ایم که به نحوی به بررسی فروش در درون زمینه های کارآفرینی پرداخته اند. بطور غیرمستقیم چارچوب ارائه می کنیم که تحقیقات موجود را به صورت پیش ایندها، فعالیتها، زمینه ها، و نتایج فروش، مرتب میکند. سپس، بر اساس فصل مشترک های این کارآفرینی- فروش، نشان می دهیم که نظریه فروش را میتوان با یکپارچه سازی بینش های انتقادی ناشی از مطالعات فروش، بسط داد. بطور ویژه، به بررسی دیدگاه های خودمحوری در خصوص کارآفرینی میپردازیم که به عامل کارآفرینی اولویت میدهد و از ترکیب عامل مشتری در فرایندهای همگام سازی شده شناسایی فرصت، اصلاح و بهره برداری، طرفداری می کند. این مقاله نتیجه میگرد که مسیر نویدبخش برای توسعه نظریه آتی در مطالعه تعاملات فروش مناسب واقع شده است، که میتواند به عنوان چشماندازی تجربی جهت درک رابطه کارآفرین- مشتری، عمل کند.
1-مقدمه
فروش، برای کارآفرینی اساسی است، با این وجود به ندرت در نظریات کارآفرینی مورد تمرکز قرار گرفته است. تاکنون، یکپارچگی مابین این دو مفهوم محدود بوده است، باوجود اینکه تحقیقات کارآفرینی اولیه صریحاً فروش را به عنوان فعالیتی اصلی شناسایی کرده اند...
کارآفرینی
:کلمات کلیدی
Abstract
Selling is integral to entrepreneurship, yet it has rarely been a focal topic of analysis for entrepreneurship scholars. To address this, we undertake a broad-ranging systematic literature review of research that in some way explores selling within entrepreneurial contexts. We inductively develop a framework that orders extant research into selling antecedents, activities, contexts, and outcomes. Then, drawing on these entrepreneurship-selling intersections, we suggest opportunity theory can be extended by integrating critical insights from selling literatures. In particular, we address ego-centric views of entrepreneurship which prioritize entrepreneurial agency, and advocate for the incorporation of customer agency into synchronized processes of opportunity identification, refinement, and exploitation. The article concludes that a promising avenue for future theory development resides in the study of situated sales interactions, which can serve as an empirical vista to the underexplored entrepreneur-customer nexus.
Keywords:
entrepreneurship
سایر منابع مديريت در زمینه کارآفرینی