دانلود مقاله ترجمه شده حل بحران فوریت: چگونه فناوری دیجیتال می‌تواند تجربه‌ی مشتری را تغییر دهد


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009327 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2009327
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
615 Kb
حجم فایل فارسی :
702 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

حل بحران فوریت: چگونه فناوری دیجیتال می‌تواند تجربه‌ی مشتری را تغییر دهد

عنوان انگليسي

Solving the crisis of immediacy: How digital technology can transform the customer experience

نویسنده/ناشر/نام مجله

Business Horizons

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 25 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

بازاریاب‌ها در حال حاضر با چالش "بحران فوریت" روبرو هستند: چگونه نیاز مصرف‌کنندگان را برآورده نمایند تا راه‌حل‌های راضی کننده، مناسب و شخصی سازی شده مطابق با خصوصیات مشتری را در مدت زمان خرید مشتریان به صورت فوری از آنها بدست آورند. فناوری‌ها دیجیتال کنونی (مانند ویدئو کنفرانس، اپلیکیشن‌های مبتنی بر مکان تلفن همراه، واقعیت افزوده) یک محیط همه جانبه و بسیار شخصی‌سازی شده فراهم می‌کند که محاوره و تبادل اطلاعاتی غنی بین علامت تجاری و مصرف‌کنندگان را ممکن می‌سازد. ما مذاکرات عمیقی را با 35 خرده فروش صورت داده، نظرسنجی‌های بزرگی را با فروشندگان بین‌المللی برگزار کرده و پروژه‌های آزمایشی را در فروشگاه‌ها و موسسات بانکی انجام داده‌ایم تا بررسی کنیم که شرکت‌ها به چه صورت از فناوری‌های دیجیتال برای دگرگون کردن تجربه‌ی مشتری بهره‌برداری می‌کنند. یافته‌های ما نشان می‌دهد که دو مدل اصلی مبتنی بر فناوری وجود دارد که سازمان‌ها برای پشتیبانی از نیازهای فوری مشتریان در حال استقرار آنها هستند: متخصص از راه دور و دستیار دیجیتال. ما شرکت‌های نمونه‌ای از هر دو مدل را نشان داده‌ایم و همچنین بیان کرده‌ایم که چه زمانی آنها فاکتورهای مناسب و موفقیت آمیزتری برای آگاه کردن مدیران هستند.


 

فناوری دیجیتال تجربه مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Marketers are currently facing a ‘crisis of immediacy’ challenge: how to meet consumers’ need to receive content, expertise, and personalized solutions in real time during their shopping experience. Today’s digital technologies–—such as video conferencing, location-based mobile apps, and augmented reality–—provide a highly personalized and immersive environment that allows for interactivity and rich information exchange between the brand and consumer. We conducted in-depth interviews with over 35 retailers, large-scale surveys with international shoppers, and pilot projects with stores and banking institutions to study how companies are leveraging digital technologies to transform the customer experience. Our findings show that there are two main technology-based models that organizations are deploying to support customers’ immediate needs: the remote expert and the digital assistant. We provide company examples of both models, as well as when they are most appropriate and success factors to inform managers.

Keywords: Digital marketing Augmented reality Mobile apps
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > حل بحران فوریت: چگونه فناوری دیجیتال می‌تواند تجربه‌ی مشتری را تغییر دهد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید