دانلود مقاله ترجمه شده توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009323 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,150,000 ریال
شناسه محصول :
2009323
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
567 Kb
حجم فایل فارسی :
254 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار

عنوان انگليسي

Development of a cloud-based service framework for energy conservation in a sustainable intelligent transportation system

نویسنده/ناشر/نام مجله

Elsevier, International Journal of Production Economics

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف این مقاله، توسعه ­ی چارچوب­ خدمات مبتنی بر ابر برای کاهش انتشار دی اکسید کربن و مصرف سوخت در سیستم حمل و نقل هوشمند است. این مقاله از شرایط ترافیک، رفتار راننده و ویدئوی تاچی­گرافی دیجیتال و تلماتیک (کامپیوتری-مخابراتی) و دوربین­ های جاده­ای برای تسهیل تجزیه و تحلیل داده استفاده می­کند تا مصرف سوخت را کاهش دهد.این چارچوب سه ویژگی خاص دارد. اول، برای ذخیره­ ی حجم انبوه داده و ویدئو، ابر حمل و نقل ساخته می­شود. در این سیستم مبتنی بر ابر، در سمت مشتری از دیسک سخت استفاده نمی­شود که باعث ذخیره انرژی و افزایش قابلیت اطمینان خواهد شد. همچنین تحلیل داده­ ی انتهایی در سمت سرور و مشتری را امکان پذیر می­ سازد. دوم، با روش ­های بینایی ماشین متحرک مبتنی بر ویدئو و داده-های دوربین­های جاده­ای، شرایط ترافیک به صورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل می­ شود تا شرایطی مثل جریان ترافیک، تصادفات، چراغ ­های راهنمایی و شمارنده­های معکوس، تشخیص داده و تحلیل شوند. سپس برای صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت، یک فناوری ناوبری مسیر که از نظر مصرف سوخت کارامد است، برای رانندگی سازگار با محیط توسعه داده می­ شود که مبتنی بر اطلاعات ترافیکی بلادرنگ و الگوریتم پویای کوتاه ترین مسیر است. سوم، بر اساس داده­ های بلادرنگ تاچی گرافی دیجیتال و سیستم تشخیص آن-بورد، یک مدل ترتیبی جستجوی الگو ارائه می ­شود. علاوه براین، برای اصلاح رفتارهای ناصحیح رانندگی، یک سیستم تصویری آموزشی برای تولید توصیه و دستورالعمل، توسعه داده شده است. در واقع، با چارچوب پیشنهادی در مورد سیستم مبتنی بر ابر و رانندگی سازگار با محیط، مصرف سوخت و نیرو را می­توان به طور همزمان کاهش داد.

-1مقدمه

حفظ انرژی و کاهش انتشار دی اکسید کربن (CO2) تبدیل به یک مساله مهم در تغییرات آب و هوایی شده است(ساندراکانی و همکارانش، 2010؛ بنجافار و همکارانش، 2013؛ لی و همکارانش، 2013). در حال حاضر، CO2 حاصل از سوخت­ های فسیلی بخش اعظم گازهای گلخانه­ ای را تشکیل می ­دهد (GHGها) (Papagiannaki و Diakoulaki2009؛ آندو و نیشیوری 2011؛ کارس و همکارانش 2013، دمیر و همکارانش2014). 28.1 درصد کل مصرف انرژی مربوط به حمل و نقل است. 33.5 درصد انتشار CO2 در ایالات متحده مربوط به مصرف سوخت­ های فسیلی بوده است (دیویس و همکارانش2013)…


رانندگی سازگار با محیط ذخیره انرژی تلماتیک (کامپیوتر-مخابرات) :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The research aims to develop a cloud-based service framework for reducing carbon dioxide emission and fuel consumption in intelligent transportation system. It collects traffic condition, driving behavior, and video through telematics and digital tachygraphy and road-side cameras to facilitate advanced data analytics for the reduction of fuel consumption. There are three specific features regarding this framework. First, a transportation cloud is built for the storage of massive data and video. This cloud-based system not only avoids the use of hard disks at client-site for energy conservation and reliability improvement, but also allows the back-end data analytics at both server and client sites. Second, a real-time traffic condition analytic was developed by mobile machine vision techniques based on video and data collected from road-side cameras to analyze and recognize traffic conditions, such as traffic flow, braking events, traffic lights, and count-down timers. Then, a fuel-efficient route navigation technology is also developed for eco-driving based on real time traffic information and a dynamic shortest path algorithm for saving time and fuel consumption. Third, a sequential pattern mining model was proposed to diagnose misguided driving behavior for eco-driving based on the real-time data collected from digital tachygraphy and on-board diagnostics system. Furthermore, an e-Learning visualization system was developed to provide advice and instruction for correction of misguided driving behavior. Indeed, the fuel consumption and power consumption can be reduced simultaneously based on the proposed framework regarding cloud-based system and eco-driving.

Keywords: Eco-driving Energy conservation Cloud Telematics
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید