چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009319 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مدیریت توان راکتیو وسائل نقلیه الکترونیک و پیکربندی مجدد سیستم توزیع برای مینیمم کردن اتلاف
عنوان انگليسي
Electric vehicles reactive power management and reconfiguration of distribution system to minimise losses
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مطالعه به بررسی عملیات بهینه استراتژی پیکربندی مجدد تغذیه کننده توزیع (DFR) در سیستم توزیع هوشمند ادغام شده با وسایل نقلیه الکترونیکی (EVs) و تولید توان می پردازد. یک چارچوب دو مرحله ای برای مدیریت توان واکنشی و واقعی و DFR پیشنهاد شده است. در مرحله اول، یک فرمول بندی جامع از مسئله ارائه شده که هدف آن مینیمم کردن اتلاف در سیستم با مدیریت توان واکنشی EV های همزمان و DFR است. یک الگوریتم ژنتیک برای حل این مسئله بهینه سازی ئو مرحله ای بکار رفته است. همچنین از یک مطالعه موردی با یک سیستم توزیع شعاعی با 33 باس برای بررسی کارایی روش پیشنهادی استفاده شده است. نتایج بدست آمده بطور کمی برحسب اتلاف و ولتاژ گره بررسی شده اند. تحلیل های جامع برای تاکید بر نقش DFR و قابلیت توان واکنشی EV ها در بهبود عملکرد سیستم انجام شده اند.
1-مقدمه
وسایل نقلیه الکترونیک(EVs) در سال های اخیر توجه زیادی را بعلت پتانسیل شان در بهبود تاثیرات محیطی بلند مدت به خود جلب کرده اند. EV ها گازهای گلخانه ای مضر منتشر نمی کنند و می توانند با منابع انرژی تجدیدپذیر شارژ شوند و بنابراین مصرف سوخت های فسیلی را کاهش می دهند. حتی اگر هزینه های اولیه و دامنه EV ها از عوامل بازدارنده در جذب انبوه آنها باشد، پیشرفت در تولید و فناوری های باتری به تدریج این شکاف را پر می کند....
مدیریت توان راکتیو
:کلمات کلیدی
Abstract
This study investigates the optimal operation of distribution feeder reconfiguration (DFR) strategy in smart distribution system integrated with electric vehicles (EVs) and wind power generation. A two-stage framework is proposed for real and reactive power management and DFR. In the first stage, demand dispatch of EVs is coordinated to utilise available wind power and minimise the total load variations. In the second stage, a comprehensive problem formulation is developed to minimise the losses in the system with simultaneous EVs reactive power management and DFR. A genetic algorithm is used to solve this two-stage optimisation problem. A case study of 33-bus radial distribution system is presented to highlight the efficacy of proposed approach. The obtained results are quantitatively assessed in terms of losses and node voltages. A comparative benchmarking analysis is presented to substantiate the role of DFR and reactive power capability of EVs in improving the system performance.
Keywords:
Electric vehicles reactive power management
سایر منابع مهندسی برق در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی