چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009314 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
719 Kb
حجم فایل فارسی :
37 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مدیریت کلاس درس و استانداردهای حرفه ای ملی برای معلمان: بررسی ادبیات در نظریه و کاربرد
عنوان انگليسي
Classroom Management and National Professional Standards for Teachers: A Review of the Literature on Theory and Practice
نویسنده/ناشر/نام مجله
Australian Journal of Teacher Education
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 19 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
Abstract
This article reviews the conceptual and empirical research on classroom management to ascertain the extent to which there is consistency between the "advice" found in the research literature and the professional standards for teachers and initial teacher education, in regards to knowledge and perspectives about effective classroom management. Focusing on the evolution of beliefs, knowledge and perspectives about classroom management the article will clarify effective classroom management and place this within the frameworks on effective teaching, in particular the AITSL standards, and consequently consider some implications for best practice.
Keywords:
Classroom Managemen
سایر منابع علوم تربيتی در زمینه کلاس درس