دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت کلاس درس و استانداردهای حرفه ای ملی برای معلمان: بررسی ادبیات در نظریه و کاربرد


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2009314 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,150,000 ریال
شناسه محصول :
2009314
سال انتشار:
2016
حجم فایل انگلیسی :
719 Kb
حجم فایل فارسی :
37 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدیریت کلاس درس و استانداردهای حرفه ای ملی برای معلمان: بررسی ادبیات در نظریه و کاربرد

عنوان انگليسي

Classroom Management and National Professional Standards for Teachers: A Review of the Literature on Theory and Practice

نویسنده/ناشر/نام مجله

Australian Journal of Teacher Education

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 19 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

 این مقاله به بررسی تحقیقات مفهومی و تجربی در مورد مدیریت کلاس درس می پردازد تا تعیین کنید بین «توصیه» موجود در ادبیات پژوهشی و استانداردهای حرفه ای برای معلمان و آموزش اولیه معلم باتوجه به دانش و دیدگاه ها درباره مدیریت موثر کلاس درس تا چه اندازه ثبات و پایداری وجود دارد. این مقاله با تمرکز بر تکامل باورها، دانش و دیدگاه ها درباره مدیریت کلاس درس، مدیریت موثر کلاس درس را تصریح می کند و آن را در چارچوب تدریس موثر به ویژه استانداردهای AITSL قرار  می دهد و به طور مداوم مفاهیمی را برای بهترین کاربرد درنظر می گیرد.

1-مقدمه

مدیریت کلاس درس ازجمله مدیریت رفتاری و آموزشی، مسئله مهمی برای معلمان، مدیران مدارس، مدیران سیستم و عموم مردم است. این امر به شدت ادراکات جامعه، کارآمدی و بهزیستی معلم و استانداردهای پیشرفت دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهد. موسسه استرالیایی تدریس و مدیریت مدرسه (AITSL) به منظور بهبود اثربخشی معلمان، استانداردهایی حرفه ای برای معلمان ایجاد کرده است که آنچه از معلمان انتظار می رود که بدانند و بتوانند انجام دهند را تعیین می کند. این مقاله باتوجه به دانش و دیدگاه ها درباره مدیریت موثر کلاس درس و «توصیه» موجود در ادبیات پژوهشی به بررسی میزان ثبات بین این استانداردها برای معلمان و آموزش اولیه معلمان می پردازد...

مدیریت کلاس درس :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

This article reviews the conceptual and empirical research on classroom management to ascertain the extent to which there is consistency between the "advice" found in the research literature and the professional standards for teachers and initial teacher education, in regards to knowledge and perspectives about effective classroom management. Focusing on the evolution of beliefs, knowledge and perspectives about classroom management the article will clarify effective classroom management and place this within the frameworks on effective teaching, in particular the AITSL standards, and consequently consider some implications for best practice.

Keywords: Classroom Managemen
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > مدیریت کلاس درس و استانداردهای حرفه ای ملی برای معلمان: بررسی ادبیات در نظریه و کاربرد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید