دانلود مقاله ترجمه شده ارزیابی خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008950 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,100,000 ریال
شناسه محصول :
2008950
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
850 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ارزیابی خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته

عنوان انگليسي

Flexural fatigue evaluation of cement-treated mixtures of reclaimed asphalt pavement and crushed aggregates

نویسنده/ناشر/نام مجله

Construction and Building Materials

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این تحقیق رفتار خستگی مخلوط ­های سیمانی با مصالح آسفالت بازیافتی بررسی شده است. بنابراین 6 نوع مخلوط با مقدار سیمان مختلف و درصد­های متفاوت از مصالح آسفالت بازیافتی(RAP) تحت بارگذاری­ های خمشی دوره ­ای و استاتیکی مورد آزمایش قرار گرفته است. مقدار سیمان عامل اصلی موثر بر مقاومت است در حالی­که درصد مصالح RAP نیز فاکتور اصلی موثر بر روی کرنش گسیختگی است. مدول ­های مشابه در هر دو شرایط بارگذاری به دست آمده است که این موضوع برای طراحی کردن از طریق مدول برجهندگی مجاز با استفاده از نتایج استاتیکی موثر است. نتایج آزمایش­ها و تحلیل ­های مکانیستیکی نشان می­دهد که عمر خستگی اساس ­های سیمانی بازیافت­ شده به نوع ترکیب مخلوط، ضخامت لایه آسفالتی و لایه­ های بازیافتی بستگی دارد.

1-مقدمه

بازیافت تمام ­عمق با سیمان پرتلند(FDR-PC) روشی است که در آن قسمتی از مصالح روسازی قدیمی دوباره مورد استفاده قرار می­گیرد. در این روش لایه آسفالت موجود را خرد می­کنند و آن را با سیمان و مصالح موردنیاز ترکیب می­کنند. سپس مخلوط به­ دست­ آمده به منظور ایجاد لایه جدید اساس سیمانی(CTB) تحت فشار قرار می­ گیرد[1].

افزودن سیمان پرتلند در فرآیند FDR به طور قابل ملاحظه ­ای مقاومت و سختی مصالح روسازی قدیمی را افزایش می­دهد[4-2]. بنابراین مخلوط CTB جدید به ­دست­ آمده دارای خرابی اندکی است. اگرچه اصولا مصالح سیمانی(CTM) در لایه اساس بازیافتی تحت بارگذاری­ های دوره ­ای دچار خرابی خستگی می­شوند و این تخریب به سرعت بعد از آغاز خرابی رخ می­دهد. بنابراین خرابی خستگی یک معیار اصلی برای طراحی عملکرد طولانی­ مدت روسازی­ های سیمانی بازیافت­ شده است...


 

بازیافت روسازی بازیافت تمام عمق با سیمان خستگی مقاومت خمشی مدول خمشی مدول برجهندگی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

This paper evaluates the fatigue behavior of cement-treated recycled pavement materials. Six mixtures with different cement contents and reclaimed asphalt pavement (RAP) percentages were tested under static and cyclic flexural loading. Cement content was the main factor affecting strength, whereas RAP percentage showed major effect in strain at break. Similar moduli were obtained under both loading conditions, which is useful for design by allowing estimating resilient modulus through static results. Tests results and mechanistic analysis showed that the fatigue life of cement-treated recycled bases depends on the mixture composition and on the thicknesses of asphalt wearing courses and recycled layers.

Keywords: Pavement recycling Full-depth reclamation with cement Flexural strength Flexural modulus
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی عمران و نقشه برداری > مقاله های مهندسی عمران و نقشه برداری و ترجمه فارسی آنها > ارزیابی خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید