دانلود مقاله ترجمه شده بررسی سیستم مدیریت پل در مصر


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008900 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,100,000 ریال
شناسه محصول :
2008900
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
948 Kb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بررسی سیستم مدیریت پل در مصر

عنوان انگليسي

Toward an Egyptian Bridge Management System

نویسنده/ناشر/نام مجله

HBRC Journal

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مدل الگویی از سیستم مدیریت پل برای پل های بتنی در مصر (EBRMS) ساخته شده و مورد آزمایش قرار گرفته است. سیستم پیشنهادی دارای توانایی ثبت داده های مختلف، دارای ابزار برای سنجش شرایط، رتبه بندی اولویت و بهینه سازی هزینه در پل و شبکه می باشد. سنجش شرایط بر مبنای نوع، دامنه و شدت نواقص و فوریت مداخله همگی بر مبنای مشاهدات ایجاد شده در طی بازرسی ها می باشد. همچنین این روش در برگیرنده اهمیت عناصر تخریب شده می باشد. رتبه بندی اولویت بر مبنای سنجش پایگاه دانش گنجانده شده در سیستم ارزیابی می شود. در واقع این سیستم با استفاده از چهار پارامتر محاسبه می شود: سنجش شرایط، دوره خدمت باقی مانده، شاخص ایمنی و اثر سازه بر شبکه. چارچوب ارائه شده EBRMS شامل سه واحد اصلی می باشد: پایگاه داده و بازرسی ها، سنجش شرایط و واحد های تصمیم گیری. جزئیات هر کدام از قابلیت های سیستم بر مبنای تحقیقات منتشر شده و بالاخص پروژه BRIME می باشد. انجام آزمایش و صحت سنجی طرح پیشنهادی با استفاده از یک شبکه مجازی و داده های منتشر شده موجود پل به عنوان پایگاه دانش انجام می شود. در شبکه مجازی، دوازده پل واقعی با شرایط مختلف (دال و تیر، شاهتیر با مقطع قوطی شکل و انواع دال ها) در موقعیت های مختلف تحت شرایط مختلف سرویس در نظر گرفته شده اند. انواع مختلف وضعیت های خرابی، سیاست های اعمالی و محدودیت های بودجه جهت انجام آزمایش و صحت سنجی فرض شده اند. تمامی نتایج به صور منطقی و در محدوده پذیرفته شده می باشند.

-1مقدمه

شبکه راه مصر دچار خرابی ها و آسیب های گسترده به دلیل افزایش قابل توجه حجم ترافیک و عدم وجود استراتژی های مدون نگهداری شده است. واضح است که وجود یک سیستم مدیریت جهت سازماندهی فرآیند نگهداری، تعمیر، بهسازی و جایگزینی المان های شبکه مورد نیاز می باشد. صرف وجود این سیستم به تنهایی جهت نگهداری کاربری شبکه مورد نیاز نمی باشد، بلکه جهت نگهداری سرمایه عظیم صرف شده بر روی بزرگ راه های مختلف مورد نیاز می باشد.

سیستم مدیریت پل (BMS) که به صورت ابزاری برای کمک به نهاد های مسئول پل ها و بزرگراه ها در انتخاب شرایط بهینه در شبکه پل که سازگار با سیاست های نهاد، اهداف بلند مدت و محدودیت های بودجه می باشد، تلقی می شود…

 

سیستم مدیریت پل :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

A prototype bridge management system for concrete bridges in Egypt (EBRMS) is built and tested. The proposed system has the ability to record different inventory data, has tools for condition rating, priority ranking and cost optimization at both bridge and network levels. Condition rating is based on the type, extent, and severity of defects and urgency of intervention, all based on observations made during the inspections. It also takes into account the importance of the deteri orated elements. Priority ranking is evaluated on the basis of a knowledge-base stored in the system. It is calculated using four parameters: condition rating; remaining service life; safety index; and impact of the structure on the network. The developed framework of EBRMS consists of three main modules: database and inspections, condition rating and decision making modules. Details of each of the system capabilities are based on the published research work, mainly on the BRIME project. Testing and verification of the proposed scheme are carried out using a virtual bridge network and available published data as the knowledge base. Twelve actual bridges of different types (slab and beam, box girder and slab types) at different locations and under varying service conditions are assumed in the virtual network. Various scenarios of damage states, imposed policies and budget constraints were assumed for testing and validation. All results were reasonable and within acceptable domain.

Keywords: Bridge management system Condition rating Priority ranking
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید