چکیده
در این مقاله، مدل های شبیه سازی توسط Matlab برای یک راه آهن متروی شهری و برخی روش های جدیدتر برای کاهش نیاز به ظرفیت ذخیره سازی انرژی ارائه شده است. با این روش کنترل انرژی بهینه، نسبت کاهش قابل دستیابی ذخیره انرژی مورد نیاز در SCAP برابر با 25 تا 40 درصد است. این ابرخازن و باتری لیتیوم-یون به عنوان یک سیستم ذخیره انرژی ترکیبی در نظر گرفته شد و کارایی آن تحت عملکرد سیستم کنترل انرژی مناسب، مورد بررسی قرار گرفت. کاهش حجمی سیستم ذخیره سازی ترکیبی ما قابل توجه است.
-1مقدمه
دستگاه های ذخیره سازی انرژی میتوانند با ذخیره سازی انرژی احیا شده از ترمز، برای بهبود راندمان انرژی استفاده شوند. در این مقاله، با در نظر گرفتن راه آهن متروی بوداپست به عنوان یک مطالعه موردی، استفاده از اثربخشی ذخیره انرژی در سیستم های حمل و نقل بار مورد بررسی قرار گرفته است. به منظور بهبود استفاده بهتر از دستگاه های ذخیره سازی انرژی ساخته شده، برخی از ایده ها و مفاهیم توسط مدیریت انرژی مدل شده مورد بررسی قرار می گیرند…