دانلود مقاله ترجمه شده مخازن ذخیره انرژی خازنی و ترکیبی برای راه آهن های مترو


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008791 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
800,000 ریال
شناسه محصول :
2008791
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
362 Kb
حجم فایل فارسی :
335 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مخازن ذخیره انرژی خازنی و ترکیبی برای راه آهن های مترو

عنوان انگليسي

Capacitive and Hybrid Energy Storages for Metro Railcars

نویسنده/ناشر/نام مجله

Electric Vehicle Conference IEVC

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این مقاله، مدل­ های شبیه سازی توسط Matlab برای یک راه آهن متروی شهری و برخی روش ­های جدیدتر برای کاهش نیاز به ظرفیت ذخیره سازی انرژی ارائه شده است. با این روش کنترل انرژی بهینه، نسبت کاهش قابل دستیابی ذخیره انرژی مورد نیاز در SCAP برابر با 25 تا 40 درصد است.  این ابرخازن و باتری لیتیوم-یون به عنوان یک سیستم ذخیره انرژی ترکیبی در نظر گرفته شد و کارایی آن تحت عملکرد سیستم کنترل انرژی مناسب، مورد بررسی قرار گرفت. کاهش حجمی سیستم ذخیره سازی ترکیبی ما قابل توجه است.

-1مقدمه

دستگاه ­های ذخیره سازی انرژی می­توانند با ذخیره ­سازی انرژی احیا شده از ترمز، برای بهبود راندمان انرژی استفاده شوند. در این مقاله، با در نظر گرفتن راه آهن متروی بوداپست به عنوان یک مطالعه موردی، استفاده از اثربخشی ذخیره انرژی در سیستم ­های حمل و نقل بار مورد بررسی قرار گرفته است. به منظور بهبود استفاده بهتر از دستگاه ­های ذخیره سازی انرژی ساخته شده، برخی از ایده ­ها و مفاهیم توسط مدیریت انرژی مدل شده مورد بررسی قرار می­ گیرند…


سیستم ذخیره انرژی خودرو الکتریکی مخازن ذخیره انرژی خازنی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In this paper the simulation models by Matlab for an urban-metro  railcar  and  some  newer  methods  for  reducing  the  need value of capacitance for energy storage are presented. The achievable decreasing ratio of the needed energy storage at SCAP is 25  to 40 % with this improved energy control method. It was been investigated the supercapacitor and the Li-ion battery as hybrid energy storage system and its effectiveness under operation of a suitable energy control system. Mass reduction of our hybrid storage system is significant.

Keywords: Batteries Capacitance Supercapacitors Traction motors
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی برق با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > مخازن ذخیره انرژی خازنی و ترکیبی برای راه آهن های مترو
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید