چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008786 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
732 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تاثیر سیستمهای رزرو و مسیریابی بر شبکهی شارژ عمومی وسایل نقلیه الکتریکی
عنوان انگليسي
On the Effects of a Routing and Reservation System on the Electric Vehicle Public Charging Network
نویسنده/ناشر/نام مجله
IEEE TRANSACTIONS ON INTELLIGENT TRANSPORTATION SYSTEMS
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
به منظور افرایش کارکرد باتری خودروهای الکتریکی، می توان از یک زیرساخت شارژ عمومی برای تسهیل سفرهای طولانی تر بهره برد. در این مقاله، بر اساس زیرساخت شارژدهی که در ایرلند در اوایل سال 2016 پیاده سازی شد، یک مدل شبیه سازی برای سیستم های ذخیره نقطه شارژ و مسیریابی ارائه گشته است. علاوه بر این، شبیهسازیهای مونت کارلو با استفاده از تراکم جمعیتی ایرلند و تخمین توزیع طول سفر اجرا شدند. نتایج بدست آمده از این شبیه سازی ها بر مزایای سیستم های ذخیره نقطه شارژ و مسیریابی صحه گذاشتند. در این مقاله تاثیر نرخ خطای نقطه شارژ نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و نشان داده شد که یک فاکتور کلیدی در پیاده سازی زیرساخت شارژدهی عمومی است.
1-مقدمه
مزایای حمل و نقل الکتریکی به خوبی مشخص است ]1[، در حال حاضر خودروهای الکتریکی و وسایل نقلیه تجاری سبک که از باتری تغذیه می کنند به طور عمومی در بسیاری از کشورها در حال فروش هستند. تکنولوژی خودروهای الکتریکی (EV) به خوبی توسعه و تکامل داده شده است. خودروهای الکتریکی مدرن قادر به برآورده ساختن عمده نیازهای کاربران در اکثر زمان ها هستند. با این وجود، درصد اندکی از مشتریانی که طی سفر خود از محدوده مجاز گذر می کنند، دچار مشکل می شوند…
وسایل نقلیه الکتریکی خودروهای الکتریکی
:کلمات کلیدی
Abstract
One solution to the limited range of battery electric vehicles is the provision of a public charging infrastructure to enable longer journeys. This paper describes a simulation model of a routing and charge point reservation system based on the charging infrastructure deployed in Ireland during early 2016. Extensive Monte Carlo simulations are run using the Irish population density and an estimated trip length distribution. The results show quantitatively the advantages of a routing and charge point reservation systems on a country wide scale in terms of the number of electric vehicles that can be supported. The effect of charge point fault rates is also quantitatively assessed and shown to be a critical factor in public charging infrastructure deployment.
Keywords:
Electric Vehicle
سایر منابع مهندسی برق در زمینه خودروی الکتریکی