چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008765 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
2 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
زمانبندی بهینه برای بهره برداری خودرو-به-شبکه با اتصال تصادفی خودروهای برقی پلاگین به شبکه هوشمند
عنوان انگليسي
Optimal scheduling for vehicle-to-grid operation with stochastic connection of plug-in electric vehicles to smart grid
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
به دلیل آن که V2G میتواند در ارتقای کارائی و قابلیت اطمینان سیستم قدرت و نیز کاهش هزینههای بهره برداری و انتشارات گازهای گلخانه ایِ خودروهای برقی کارساز باشد، بهرهبرداری V2G از خودروهای برقی پلاگین (PEV) به طور فزاینده ای توجهات را به سوی خود منعطف کرده است. در طرح بهره برداری V2G، انتظار برآن است که PEVها به عنوان سیستم ذخیره گر انرژی توزیع شدهی جدید به کار گرفته شوند تا در دستیابی به توازن میان تولید و تقاضا در شبکه کمک کنند. یکی از مشکلات اصلی مربوط به پیاده سازی عملی V2G آن است که دردسترس پذیری PEVها به عنوان ذخیره گرهای انرژی برای شبکه شدیداً عدم قطعی میباشند که این امر به دلیل جابه جائیهای آنها به عنوان وسیله نقلیه میباشد. برای بررسی این چالش، در این مقاله یک طرح جدید زمانبندی تریگر شده به وسیله ی اتفاقات برای بهره برداری V2G مبتنی بر سناریوهای اتصال تصادفی PEV به شبکه هوشمند ارائه شده است. ابتدا، مدل ریاضی فرمولبندی شده است. سپس در مرحله دوم آمادهسازی اطلاعات ورودی برای ارزیابی سیستماتیک ارائه شده است و مورد مطالعاتی پیاده سازی شده است. در نهایت نتایج آنالیز آماری اثبات نموده است که طرح زمانبندی پیشنهادی V2G میتواند به طور چشمگیری نوسانات پروفایل بار را کاهش دهد.
1-مقدمه
امروزه، بحران انرژی و گرمایش جهانی دو معضل بحرانی هستند که توسعه پایدار جوامع بشری را با خطراتی روبرو کرده است. مطالعات آماری نشان میدهد که از سال 1880 دمای متوسط کره زمین حدود 0.8 درجه سانتی گراد افزایش یافته است و دو سوم از این گرمایش از سال 1975 رخ داده است ]1[. علاوه بر این، با توجه به افزایش مصرف جهانی انرژی، رزروهای قابل بهره برداری سوختهای فسیلی در آینده ای نزدیک تمام خواهد شد…
خودروی برقی پلاگین خودرو-به-شبکه زمانبندی بهینه
:کلمات کلیدی
Abstract
Vehicle-to-grid (V2G) operation of plug-in electric vehicles (PEVs) is attracting increasing attention since it can assist to improve the efficiency and reliability of power grid, as well as reduce the operating cost and greenhouse gas emission of electric vehicles. Within the scheme of V2G operation, PEVs are expected to serve as a novel distributed energy storage system (ESS) to help achieve the balance between supply and demand of power grid. One of the key difficulties concerning its practical implementation lies in that the availability of PEVs as ESS for grid remains highly uncertain due to their mobility as transportation tools. To address this issue, a novel event-triggered scheduling scheme for V2G operation based on the scenario of stochastic PEV connection to smart grid is proposed in this paper. Firstly, the mathematical model is formulated. Secondly, the preparation of input data for systematic evaluation is introduced and the case study is conducted. Finally, statistic analysis results demonstrate that our proposed V2G scheduling scheme can dramatically smooth out the fluctuation in power load profiles.
Keywords:
Plug-in electric vehicle Vehicle-to-grid Optimal scheduling
سایر منابع مهندسی برق در زمینه خودروی الکتریکی