چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008734 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
999 Kb
حجم فایل فارسی :
571 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
کنترل اینورتر منبع Z (منبع امپدانس) ی دوسویه برای خودروهای برقی هیبریدی در عملکرد موتور، ترمز دینامیکی و اتصال به شبکه
عنوان انگليسي
Control of a Bidirectional Z-Source Inverter for Hybrid Electric Vehicles in Motoring, Regenerative Braking and Grid Interface Operations
نویسنده/ناشر/نام مجله
IEEE, Electric Power and Energy Conferenc
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
Abstract
This paper presents a battery supplying a bidirectional Z-Source Inverter (ZSI) feeding a three phase induction motor. The indirect field-oriented control (IFOC) method is used to control the induction motor speed during motoring and regenerative braking operations. The IFOC is implemented based on PWM voltage modulation with voltage decoupling compensation. A dual loop controller is designed, based on a small signal model, to control the bidirectional ZSI capacitor voltage using the bode diagram. In addition, this paper presents the gird interface mode with its control to charge or discharge the battery from the grid. MATLAB simulation results verified the validity of the proposed control strategies during motoring, regenerative braking and grid interface operations Experimental setup of the bidirectional ZSI is under progress.
Keywords:
Z-source Inverter indirect field-oriented control regenerative braking grid interface
سایر منابع مهندسی برق در زمینه خودروی برقی