چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008650 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
389 Kb
حجم فایل فارسی :
563 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تشخیص خطای لحظه ای مبتنی بر موج سیار با استفاده از داده های غیرهمگام دوترمیناله
عنوان انگليسي
Real-Time Traveling Wave-Based Fault Location Using Two-Terminal Unsynchronized Data
نویسنده/ناشر/نام مجله
IEEE Transactions on Power Delivery
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 31 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در این مقاله، یک الگوریتم دوترمیناله ی جدید تشخیص خطای مبتنی بر موج سیار پیشنهاد میشود. مزیت اصلی آن بر الگوریتم های دوترمیناله ی مشابه در این واقعیت نهفته است که نیازی به همگام سازی داده های حاصل از دو ترمینال خط نیست. بدین منظور، این الگوریتم به صورت لحظه ای اعمال شده و از یک سیستم ارتباطی استفاده میشود که تأخیر در انتقال داده های آن در فرمول بندی پیشنهادی لحاظ می شود. روشهای متداول مکانیابی خطا با استفاده از شبیه سازی دیجیتال لحظه ای اجرا شدند، بطوریکه گستره ی وسیعی از سناریوهای خطا در یک خط انتقال 230 کیلوولت 200 کیلومتری به صورت لحظه ای با در نظر گرفتن سیستم های ارتباطی دارای سطوح مختلف تغییرپذیری تأخیر ارزیابی شدند. نتایج به دست آمده نشان می دهد که الگوریتم پیشنهادی قابلیت مکانیابی خطاها با استفاده از داده های دوترمیناله ی همگام یا غیرهمگام را دارد، درحالیکه روشهای قدیمی تنها برای اندازه گیری های همگام، عملکرد مناسبی دارند.
1-مقدمه
سیستم های برق طی چند دهه ی اخیر رشد سریعی داشته اند، و این نیازمند افزایش تعداد و طول خطوط انتقال است. در این سناریو، یک برآورد سریع و دقیق از محل بروز خطا در خط انتقال برای کاستن از زمان بازیابی سیستم های قدرت که با توجه به مسائل اقتصادی و فنی اهمیت بالایی دارد، نیاز است و در نتیجه، مطالعه و ارتقای مکانیابهای خطا (FL ها) از سال های 1950 آغاز شده است...
محل خطا سیستم های قدرت خطوط انتقال مکانیاب خطا مبتنی بر موج سیار داده های غیرهمگام
:کلمات کلیدی
Abstract
In this paper, a new two-terminal traveling wave-based fault location algorithm is proposed. Its main advantage over similar two-terminal algorithms lies in the fact it does not require the data from both line terminals to be synchronized. In order to do so, the algorithm is applied in real-time and a communication system is used, whose data transmission latency is taken into account in the proposed formulation. The fault locator routines were implemented using the Real Time Digital Simulator (RTDSTM), such that a wide variety of fault scenarios in a 230 kV transmission line 200 km long was evaluated in real-time considering communication systems with different latency variability levels. The obtained results indicate the proposed algorithm is able to locate faults using either synchronized or unsynchronized two-terminal data, whereas classical methods work properly for synchronized measurements only.
Keywords:
Fault location power systems transmission lines traveling wave-based fault locators unsynchroni
سایر منابع مهندسی برق در زمینه تشخیص خطا