دانلود مقاله ترجمه شده ملاحظات تحمل خطا برای AUV های مقاوم


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008477 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2008477
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
495 Kb
حجم فایل فارسی :
527 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ملاحظات تحمل خطا برای AUV های مقاوم

عنوان انگليسي

Fault Tolerance Considerations for Long Endurance AUVs

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE, Annual Reliability and Maintainability Symposium

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ربات های هوشمند زیرآبی(AUV) در یک محیط خشن و نامشخص کار می کنند که چالش هایی بر انرژی، ناوبری، و ارتباطات آنها تحمیل می گردد. در محیط فرض شده، پهنای باند کمی برای ارتباط راه حلها برای یک خطا یا خرابی on-board وجود دارد. نرم افزارAUV مورد بحث برای بررسی اقدامات متقابل مین(mine) نیروی دریایی (NMCM) و ماموریت های استخراج مین است. برای چنین ماموریتهایی، قابلیت دسترسی عملیات، درخواستهای مطمئن و ایمنی سیستم از اهمیت بالایی برخوردارند. برای پرداختن به این، یک سیستم تشخیص خطای on-board،جداسازی و بازیابی(FDIR) توسط سازنده برای خطاهای اساسی مانند نفوذهای آرام(slow leaksoverdepth، و وقفه ها با توجه به دستورات اپراتور ارائه شده است. که با آن، بیشتر AUVها می توانند یک ماموریت اسکریپت شده را پیاده سازی کنند، اما به طور کلی قادر به بازیابی از شکستهای پیچیده تر مانند انرژی پایین، و یا کاهش عملکرد در هواپیمای دریایی نیستند. این دو مورد در اینجا به عنوان نمونه های اجرا شده ارائه شده اند. نمونه ها نشان می دهند که سیستم بازیابی on-board هوشمند می تواند برای بازیابی به موقع از این نوع شکستها اجرا شود. با چنین اقداماتی، AUV می تواند تطبیق یابد و همانطور تحمل خطا برای تغییرات غیر منتظره در خود آن، محیط و ماموریت ممکن شود. بازیابی با بکارگیری یادگیری ماشین برای به دست آوردن بهترین راه حل برای یک شکست خاص و دلیل شکست با استفاده از مشاهدات بر روی گسل / شکست پیاده سازی شده است. علاوه بر این، شبکه های بیزی پویا(DBN)  به عنوان یک رویکرد FDIR در جهت قابلیت اطمینان AUV برای ماموریتهای  NMCM با مقاومت طولانی مدت پیشنهاد شده اند.  DBNها برای رسیدگی به مشاهدات جزئی، عدم قطعیت ذاتی در تکامل زیر سیستمهای AUV، و تعامل زیر سیستمها با محیط خشن و نامطمئن مناسب هستند. این باعث توسعه ی انفعالی می گردد و مانع بازیابی خطا / شکست ممکن می شود.

1-مقدمه

وسایل نقلیه زیرآبی هوشمند(AUV) رباتهای زیرآبی با هواپیمای دریایی فعال، ملخ هواپیما، سیستم های ناوبری اینرسی (INS)، و پردازنده های جاسازی شده در میان زیر سیستم های دیگر هستند. آنها معمولا به شکل اژدر در آمده اند و در 2 تا5 گروه انتقال می یابند. بدنه آنها مخازن تحت فشار طراحی شده برای حداکثر عمق عملیاتی خاص می باشند. برای مثال، آنها در نرم افزارهای علمی، تجاری و نظامی برای نقشه برداری، بازرسی، نظارت، جستجو برای نفت و مواد معدنی و تشخیص مین ها، هواپیمای غوطه ور و کشتی های غرق شده در زیر آب / زیر یخ مورد استفاده قرار گرفته اند....


 

ربات های هوشمند :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Autonomous Underwater Vehicles (AUV) work in a harsh and uncertain environment which imposes challenges on their energy, navigation, and communications. Given the environment, there is little bandwidth to communicate solutions to an on-board fault or failure.  The AUV application discussed is for Naval Mine Countermeasures (NMCM) survey and minehunting missions.  For such missions,  operational availability, reliability demands, and system safety are  of  high  importance. To  address  this,  an  on-board  Fault  Detection,  Isolation  and  Recovery  (FDIR)  system  is  provided by  the  manufacturer  for  basic  faults  like  slow  leaks,  over-depth,  and  time-outs  due  to  unreceived  operator  commands .With  that,  most  AUVs  can  implement  a  scripted  mission  but  are  generally  unable  to  recover  from  more  complex  failures  like low energy, or reduced functionality in hydroplanes. These two cases are presented here as implemented examples.  The  examples  show  that  an  autonomous  on-board  recovery system could be devised and implemented for timely recovery from  these  types  of  failures.    With  such  measures,  the  AUV can be adaptive and as fault tolerant as possible to unexpected changes  in  itself,  the  environment  and  the  mission.    The recovery  employed  machine  learning  to  gain  insight  into  the best  solution  for  a  specific  failure  and  the  reason  for  failure  from observations on faults/failures.  Further, dynamic Bayesian  networks  (DBN)  are  proposed  as  a  novel  FDIR approach towards AUV reliability for long endurance NMCM missions.    DBN  are  suited  to  address  partial  observability,  uncertainties  inherent  in  the AUV subsystems’  evolution,  and  the subsystems’ interaction with the harsh and uncertain environment.    This  makes  advanced  reactive  and  preventive  fault/failure recovery possible.

Keywords: autonomous underwater vehicles fault tolerance fault recovery FDIR
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی برق با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید