دانلود مقاله ترجمه شده چگونه معنویت در محل کار و رفتار شهروندی سازمانی می تواند بر عملکرد فروش نیروی فروش کالاهای تند مصرف (FMCG) اثرگذار باشد؟


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008432 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2008432
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
323 Kb
حجم فایل فارسی :
148 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

چگونه معنویت در محل کار و رفتار شهروندی سازمانی می تواند بر عملکرد فروش نیروی فروش کالاهای تند مصرف (FMCG) اثرگذار باشد؟

عنوان انگليسي

How Do Workplace Spirituality and Organizational Citizenship Behavior influence Sales Performance of FMCG Sales Force

نویسنده/ناشر/نام مجله

Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 

چکیده

در واقع، فروش حضوری، به عنوان یک جنبه حیاتی برای تولید فروش و ایجاد پایه و وفاداری مشتری در نظر گرفته شده است. به گفته بدریانا و ماهاوارم (2008)، معنویت در محیط کار می بایست در چارچوب ادبیات فروش ادغام شود. رفتار شهروندی سازمانی (OCB)  به گونه ای به عملکرد سازمانی و سودآوری مرتبط است. این مقاله در حالی که اهمیت نیروی فروش را در نظر می گیرد، هدف اصلی آن این است که آیا سازه رفتار شهروندی سازمانی (OCB) (فضیلت مدنی، جوانمردی، وجدان و نوع دوستی) و سازه معنویت در محیط کار (یعنی در کار و شرایط جامعه) بر عملکرد فروش نیروی فروش کالاهای تند مصرف (FMCG) اثرگذار است یا خیر. از تجزیه و تحلیل رگرسیون گام به گام بر روی داده های حاصل از  213 پاسخ دهنده شاغل در 15  شرکت FMCG که بر روی پست های مدیریتی و غیر مدیریتی کار می کنند استفاده شد. نتایج نشان داد که تنها در محل کار، روحیه پاک بینی و نوع دوستی  تأثیر مثبتی بر عملکرد فروش داشته است.  در این  مقاله، یکسری مفاهیم مدیریتی نیز برای محققان ارائه شده است.

-1مقدمه

فروش حضوری در اوج تولید حجم بالای فروش قرار داد و سبب ایجاد یک پایگاه وفادار و قوی برای مشتری می شود. نیاز به مدیریت اثربخش و کارآمد ارتباط با مشتریان منجر به افزایش سرمایه گذاری شرکت در فروشندگان شده و  در عین حال، حالت های دستیابی به عملکرد بالاتر فروشنده به یک حیطه کلیدی مورد علاقه برای محققان و مدیران تبدیل شده است.  هنگامی که شرکت متوجه می گردد که فعالیت های فروش در موفقیت انجام برنامه های بازاریابی مهم است، یک تغییر در تخصیص منابع از بازاریابی به فروش دیده می شود. در نتیجه، توجه تحقیقات بر عواملی که منجر به عملکرد برتر فروشنده می شود متمرکز شده است. معنویت در محیط کار، در سال های اخیر، به عنوان یک پارادایم جدید در دیدگاه تئوریک و سازمانی پدید آمده و توجه بیشتری را در ادبیات عمومی در دو دهه گذشته دریافت کرده است. به گفته هاوارد (2002)، "به تازگی، اصطلاح معنویت در محافل سازمان ها و توسعه مدیریت توجه بیشتری را به دست آورده است". معنویت در محیط کار یکی از عواملی می باشد که هنوز به درستی مورد بررسی قرار نگرفته است. با این حال، ابعاد معنویت در محیط کار هنوز در چارچوب ادبیات فروش گنجانده نشده است. بنابراین، مطالعه معنویت در محیط کار می تواند در درک رهبری و مدیریت مسائل و همچنین فرآیندهای یادگیری در سازمان کمک شایانی کند… 


 

معنویت در محیط کار رفتار شهروندی سازمانی عملکرد فروش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Personal selling, indeed, is considered as the crucial aspect for generating sales and building customer base and loyalty (Paparoidamis & Guenzi, 2009). According to Badrinarayanan and Madhavaram (2008) workplace spirituality is yet to be integrated in the frameworks of sales literature.  Organizational  citizenship  behavior  (OCB)  is  inevitably  linked  to  organizational performance and profitability (Podsakoff et al., 2009). While taking the significance of sales force  into  consideration,  the  main  purpose  of  this  research  is  to  find  out  whether  or  not organizational citizenship behaviors’ (OCB) constructs (civic virtue, sportsmanship, conscientiousness  and  altruism)  and  workplace  spirituality  constructs  (meaning  at  work  and conditions  for  community)  influence  the  FMCG  sales  force  sales  performance.  Stepwise  regression  analysis  was  employed  on  the  data  of  213  respondents  employed  in  15  FMCG companies  working  on  managerial  and  non-managerial  positions.  The  results  revealed  that only  meaning  at  work,  sportsmanship  and  altruism  had  significant  positive  impact  on  sales performance. Implications for management and researchers are presented.

Keywords: Workplace Spirituality Organizational Citizenship Behavior Sales Performance
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > چگونه معنویت در محل کار و رفتار شهروندی سازمانی می تواند بر عملکرد فروش نیروی فروش کالاهای تند مصرف (FMCG) اثرگذار باشد؟
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید