چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008428 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
447 Kb
حجم فایل فارسی :
126 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
استفاده از روش ها وشیوه های مدیریت دانش توسط شرکت های نوپای برزیلی
عنوان انگليسي
The use of knowledge management practices by Brazilian startup companies
نویسنده/ناشر/نام مجله
RAI Revista de Administração e Inovação
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
شرکت های نوپا برای رقابت در اقتصاد دانشی باید از دانش موجود برای پیاده سازی استراتژی های خود استفاده موثر داشته باشند. در نتیجه، شناسایی شیوه های مدیریت دانش(KM) استفاده شده توسط شرکت های نوپا ضروری است. هدف این مقاله شناسایی شیوه های مدیریت دانش استفاده شده برای فائق آمدن بر عوامل ضروری توسعه شرکت های نوپا در برزیل است. رابطه بین عوامل ضروری توسعه شرکت های نوپا و شیوه های مدیریت دانش استفاده شده، مورد بحث قرار خواهد گرفت. با شرکت های نوپایی که در مراکز رشد کسب و کار در جتوب برزیل فعالیت دارند، مصاحبه انجام شد. نتایج این مصاحبه ها نشان داد که شیوه های اصلی مدیریت دانش استفاده شده برای فائق آمدن بر عوامل مهم توسعه شرکت های نوپا ( یعنی شناخت فرصت، تعهد کارآفرینی، اعتبار و توسعه پایدار) با دانش داخلی سازمان مرتبط هستند. دانش داخلی دارایی است که نه تنها شامل فعالیت های تحقیق و توسعه می شود بلکه شامل اعمال و موارد رویه ای آن نیز است. نکته مهم در این تحقیق این بود که اگر چه شرکت های نوپا نسبت به شیوه های مدیریت دانش آگاه نیستند، اما استانداردها و رویه هایی همراستا با نظریه های کنونی مدیریت دانش را سازماندهی کرده اند.
1-مقدمه
توسعه محصولات و فرایندهای نو آورانه باعث توسعه شرکت ها در طی سال ها شده است. شرکت های بزرگ و کوچک شیوه های مختلفی را برای حفظ رقابت در بازار بکار برده و رویه های تحقیق و توسعه را برای نوسازی پورتفوی شان ایجاد کرده اند( پاریلی و الولا 2012). این فرایند نوسازی معمولا از طریق فعالیت های نو آورانه ای انجام می شود که باعث پیشی گرفتن آنها از رقبا به دلیل پیشرو بودنشان در ارائه محصولات و خدمات جدید، و پیشرفت در کارایی و سودشان، می شود
مدیریت دانش شرکت های نوپا
:کلمات کلیدی
Abstract
To be competitive in current knowledge economy, startup companies should effectively use available knowledge to implement their development strategies. Consequently, it is necessary to identify which knowledge management (KM) practices are used by startup companies. This paper aims to identify KM practices used to overcome critical factors of startups’ development in Brazil. It will be discussed the relation between the critical factors of startup development and the KM practices used. Interviews were conducted with startups established in business incubators in the southern region of Brazil. Results demonstrated that the main KM practices used to overcome critical factors of startup development – Opportunity Recognition, Entrepreneurial Commitment, Credibility and Sustainability – are related to company’s internal knowledge. Internal knowledge is a company asset, which includes not only R&D activities but also its actions and routines. An important remark was that even though startups are not aware of KM practices, they have organized routines and standards aligned with current KM theories.
Keywords:
Knowledge management Startup companies Brazil
سایر منابع مهندسی صنايع در زمینه مدیریت دانش