چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008409 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
514 Kb
حجم فایل فارسی :
642 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
راه کارهای موثر برای بازاریابی منابع الکترونیکی
عنوان انگليسي
Effective Techniques for Marketing Electronic Resources
نویسنده/ناشر/نام مجله
The Journal of Academic Librarianship
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 28 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله به بررسی چگونگی درک کتابداران دانشگاهی استرالیایی از روش های موثر برای فروش منابع الکترونیکی خود و نیز عوامل موثر در درک آنها از تکنیک های خاص مورد استفاده می پردازد. اطلاعات توصیفی (تکرارها، درصدها، معیارها و انحرافات استاندارد) و آمار استنباطی (رگرسیون های ترتیبی) برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از یک نظرسنجی آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که متغیرهای جمعیت شناختی، سرمایه انسانی و کتابخانه نقش مهم و قابل توجهی در آگاهی کتابداران از تکنیک های موثر برای فروش منابع الکترونیکی دارند. یافته ها به متخصصین اطلاعات کمک میکند تا اثربخشی تکنیک های استفاده شده برای تعادل وزن عوامل تاثیرگذار را انعکاس داده و نیز با درک بهتر تکنیک های مؤثر آنها را قادر می سازد تا در آینده به طور موثرتری منابع الکترونیکی را به فروش برسانند.
1-مقدمه
در عصر دیجیتال، فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره در حال تکامل است. آنها در جنبه های مختلف اعمال شده اند و تغییرات زیادی در جامعه مدرن ایجاد میکنند. بازاریابی نقش مهمی در توسعه تاریخی و در دست اقدامِ رسانه ها و فناوری های ارتباطی دارد (لیائو، 2015، ص 322). بدون شک یک کتابخانه دانشگاهی یکی از اولین سازمان هایی است که از این فن آوری های جدید برای به فروش رساندن منابع و خدمات استفاده میکند....
بازاریابی
:کلمات کلیدی
Abstract
This study examines how Australian academic librarians perceived effective techniques used to market their electronic resources and the factors influencing their perceptions of the used particular techniques. Descriptive (frequencies, percentages, means, and standard deviations) and inferential (ordinal regressions) statistics were used to analyze the collected data from an online survey. The results reveal that demographics, human capital and library variables play an important and significant role in predicting librarians' perceptions of effective techniques used to market electronic resources. The findings are useful for information professionals to reflect on the effectiveness of the techniques used, to balance the weight of the factors' influences, and to better understand various effective techniques to enable them to market electronic resources more effectively in the future.
Keywords:
Marketing
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی الکترونیکی