چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008404 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
182 Kb
حجم فایل فارسی :
605 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
ارائه یک روش مدیریت دانش به منظور توسعه قابلیت های شرکت های جدید
عنوان انگليسي
Developing capabilities in new ventures: a knowledge management approach
نویسنده/ناشر/نام مجله
Knowledge Management Research & Practice
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله، بر مبنای دیدگاه مدیریت دانش، به مطالعه ی ادبیات پژوهشی مربوط به قابلیت های جدید شرکتها میپردازد بدین منظور که درک شود، این شرکتها چگونه شکاف های دانش را پر میکنند و قابلیت های فناوری، بازاریابی، مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات را توسعه میدهند. به طور خاص، این مقاله نقش شبکه را در این پویایی مورد بررسی قرار می دهد. اگرچه شرکتهای مبتنی بر فناوریهای جدید، برای معرفی محصولات نوآورانه در بازار، دارای پتانسیل بالایی هستند، اما این شرکتها ممکن است از شکافهای مهمتری در دانش رنج ببرند و نقطه ضعفهای بسیاری از نظر تواناییهای سازمانی داشته باشند. نتایج یک پژوهش کمّی که بر روی یک مجموعه داده اصلی (که متشکل است از بیش از 400 شرکت ایتالیایی جدید که متخصص در حوزه صنایع سطح بالا هستند) انجام شده است، نشان می دهد که این شرکت ها بهمنظور حمایت از رشد تواناییهایشان، عمدتا دانش را از طریق مدیریت روابط شدید میان منابع خارجی مختلف، کسب میکنند. علاوه بر این، توسعهی قابلیتهای مختلف از سوی بنیانگذاران باتجربه صنعتی و فارغ التحصیلان جوانِ حاضر در تیم بنیانگذاران، مورد حمایت قرار میگیرد.
1-مقدمه
بسیاری از محققان، به نقش این قابلیتها در حفظ مزیتهای رقابتیِ شرکتها اشاره داشته اند (بهعنوان مثال، Teece، 1986). فرآیند توسعه قابلیتهای داخلی یک شرکت، بهشدت به شیوه های مدیریت دانش آن شرکت وابسته است، قابلیتهای بسیاری وجود دارند که مرتبط با دانش میباشند و شرکت از طریق منابع مختلف و همچنین از طریق فرایندهای رسمی و غیر رسمی میتواند آنها را به دست آورد. این مسئولیت جدید موجب میشود که این روند برای مؤسسات جدید اهمیت بیشتری پیدا كند تا شركت های معتبر (Stinchcombe، 1965). مشاغل جدید به دلیل محدودیت های مربوط به راه اندازی سازمان جدید، روابط اجتماعی که میبایست برای جذب حمایت از شرکت ایجاد شود، کمبود دانش کافی برای مدیریت وظایف جدید و در نهایت عدم ارتباط پایدار با بازار، رنج بسیاری را متحمل میشوند...
مدیریت دانش
:کلمات کلیدی
Abstract
On the basis of a knowledge management perspective, this paper expands the literature on new ventures’ capabilities by considering how these firms fill knowledge gaps and develop the technological, marketing, management, and ICT capabilities they need to compete. In particular, this paper investigates the role of networks in these dynamics. Although new technology-based firms have great potential to introduce innovative products into the market, they might suffer from more critical knowledge gaps and capability weaknesses than established firms. The results of a quantitative investigation of an original data set of more than 400 Italian new ventures specializing in high-tech industries show that these firms acquire knowledge to support their capability growth mainly through the management of intense relations with multiple external sources of knowledge. In addition, capability development is supported by the variety of founders’ industry experience and the presence of young graduates among the founding team.
Keywords:
new ventures knowledge acquisition capabilities networks mechanics
سایر منابع مهندسی صنايع در زمینه مدیریت دانش