چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008403 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
158 Kb
حجم فایل فارسی :
5 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تأثیر ذینفعان در استراتژی نوآوری سبز شرکت: مطالعه موردی شرکت های تولیدی در چین
عنوان انگليسي
Stakeholders’ Influences on Corporate Green Innovation Strategy: A Case Study of Manufacturing Firms in China
نویسنده/ناشر/نام مجله
Corporate Social Responsibility and Environmental Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در مواجه با چالش تخریب محیط زیست در چین، شمار روز افزونی از شرکتها شروع به یکپارچه سازی سیستم های مدیریت زیست محیطی در استراتژیهای کسب و کار و توسعه استراتزی های نوآوری سبز نموده اند. بر اساس ذینغعان، این مقاله تأثیرات ذینغعان در اجرای نوآوری فرایند سبز و نوآوری محصول سبز را مورد بررسی قرار داد. نتایج نشان میدهد مشتریان خارجی نقش مهمی در تحریک شرکتها به اتخاذ استراتژی نوآوری فرایند سبز و نوآوری محصول سبز دارند. برای شرکتهای سرمایه گذاری خارجی، این اثر به اتخاذ استراتژی نوآوری فرایند سبز محدود شدهاست. علاوه براین ذینفعان جامعه و ذینفعان نظارتی هیچ اثر معنی داری بر نوآوری فرایند سبز و نوآوری محصول سبز ندارند.
1-مقدمه
با ویران شدن شدید محیط زیست، نوآوری سبز مورد توجه بیشتری قرار گرفت و به عنوان یک راه اساسی برای دستیابی به پایداری زیست محیطی شرکت ها به آن توجه شد...
نوآوری سبز نوآوری محصول نوآوری فرایند ذینفعان
:کلمات کلیدی
Abstract
Facing the challenge of environmental degradation in China, a growing number of firms have begun to integrate environmental management systems into their business strategies and develop green innovation strategies. Based on the stakeholder theory, this paper attempts to explore the influences of stakeholders on the implementation of green process and green product innovation. Empirical results show that foreign customers play a significant role in driving companies to adopt strategy of green process and green product innovation. For foreign-invested enterprises, the effect is limited to the adoption of green process innovation. It further reveals that community stakeholders and regulatory stakeholders have no significant effect on the corporate green process and green product innovation.
Keywords:
green innovation process innovation product innovation stakeholders
سایر منابع مهندسی صنايع در زمینه نوآوری