چطور این مقاله مدیریت جهانگردی را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008397 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مدیریت جهانگردی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
171 Kb
حجم فایل فارسی :
45 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
بازاريابي از طريق تلفن همراه و استراتژیهاي تبلیغات در صنعت گردشگری و هتلداري
عنوان انگليسي
Mobile marketing and advertising strategies in tourism and hospitality industry
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مدیریت جهانگردی شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چكيده
امروزه بازاريابي از طريق موبايل و تبلیغات با استفاده از دستگاه های تلفن همراه یک عامل مهم در ایجاد استراتژی های بازاریابی است. تجارت گردشگری و هتل داري بدون استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی از طريق تلفن همراه، این روند مصرفي در حال رشد را از دست خواهد داد. این مطالعه استراتژی هاي بازاريابي و تبلیغات از طريق تلفن همراه را به عنوان یک کانال بازاریابی مورد استفاده برای توسعه محصولات و خدمات گردشگری و هتل داري بررسي مي كند. تعداد فزاینده ای از مقاصد توریستی از فن آوری ها و راه حل های جدید به منظور ترویج محصولات و خدمات گردشگری خود بهره مي برند. در این مقاله نقش بازاريابي از طريق تلفن همراه به عنوان استراتژی های جدیدي برای توسعه محصولات و خدمات گردشگری تعریف می شود، مزایا و معایب آنها، تاثیر بازاريابي از طريق تلفن همراه در عرضه و تقاضاي گردشگری و همچنین پيشرفت برآوردي آتي این کانال بررسی مي گردد. بعلاوه مقاله حاضر به تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی تلفن همراه به عنوان یک ابزار جدید برای ترویج و تبلیغ محصولات و خدمات گردشگری و هتل داري مي پردازد. از آنجايي كه تعداد دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم رو به افزایش است برنامه های کاربردی آن می تواند در زمان و مكان مناسب نقطه مهمي برای ارسال پیام های فوری به مصرف کنندگان باشد. يافته هاي اين مقاله مي تواند در توسعه استراتژی های بازاریابی تلفن همراه در صنعت گردشگری و هتل داري سودمند باشد. بازاریابی از طريق تلفن همراه هنوز هم پتانسیل فزاينده اي دارد چرا كه توسعه فن آوری هرگز متوقف نمی شود و کاملا نوع سنتی و متعارف تبلیغات را تغيير ميدهد.
1-مقدمه
قدرت رو به رشد اینترنت، فن آوری تلفن همراه و تلفن های هوشمند گونه هاي جدید تبلیغات را در صنعت گردشگری و هتل داري عرضه كرده است. نظريه و شيوه بازاريابي در ده سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. تغییرات فنی به شدت از رفتار مصرف کنندگان و مشتریان تاثير مي پذيرد و کارشناس بازاریابی یک چالش عمده در طراحی استراتژي هاي بازاریابی است. امروزه كارشناسان بازاريابي مي بايست استراتژی ها و تاکتیک های جدیدي که قرار است در يك محيط مدرن اجرا شود را توسعه دهند. دسترسي به اينترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه حاكي از محبوبيتي رو به رشد است. هتل ها و شركت هاي گردشگري که به اهمیت انتخاب برای تبلیغات از طریق گوشی های تلفن همراه به عنوان شيوه اي سریع و آسان پي برده اند می توانند مهمانان را به طرف خود جلب نمايند...
بازاریابی از طريق تلفن همراه استراتژی های تبلیغاتی برنامه های تلفن همراه صنعت گردشگری و هتل داري
:کلمات کلیدی
Abstract
Mobile marketing and advertising using mobile devices becomes an important factor in creating of marketing strategies. Without a mobile marketing and mobile advertising strategy, tourism and hotel businesses will miss out this growing consumer trend. This study investigates mobile marketing and advertising strategies as a marketing channel used for promoting tourism and hotel products and services. An increasing number of tourist destinations use new technology and solutions to promote their tourism products and services. This paper defines the role of mobile marketing as new strategies for promoting tourism products and services; it examines their advantages and disadvantages, the impact of mobile marketing on the tourism supply and demand, as well as the estimated future development of this channel. Furthermore, the paper analyzes mobile applications as a new tool to promoting and advertising tourism and hotel products and services. Since the amount of mobile devices constantly increasing, mobile applications can be a key point to sending immediate messages to consumers at the right time, in the right place. The findings in this paper may be useful in developing mobile marketing strategies in tourism and hospitality industry. Mobile marketing still has growth potential as technological development never stops and that will completely change the traditional and conventional types of advertising.
Keywords:
Mobile marketin
سایر منابع مدیریت جهانگردی در زمینه بازاریابی