دانلود مقاله ترجمه شده بازاريابي از طريق تلفن‌ همراه و استراتژی‌هاي تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل‌داري


چطور این مقاله مدیریت جهانگردی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008397 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مدیریت جهانگردی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
800,000 ریال
شناسه محصول :
2008397
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
171 Kb
حجم فایل فارسی :
45 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاريابي از طريق تلفن‌ همراه و استراتژی‌هاي تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل‌داري

عنوان انگليسي

Mobile marketing and advertising strategies in tourism and hospitality industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

Tomislav Car

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مدیریت جهانگردی شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چكيده

امروزه بازاريابي از طريق موبايل و تبلیغات با استفاده از دستگاه های تلفن همراه یک عامل مهم در ایجاد استراتژی های بازاریابی است. تجارت گردشگری و هتل داري بدون استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی از طريق تلفن همراه، این روند مصرفي در حال رشد را از دست خواهد داد. این مطالعه استراتژی هاي بازاريابي و تبلیغات از طريق تلفن همراه را به عنوان یک کانال بازاریابی مورد استفاده برای توسعه محصولات و خدمات گردشگری و هتل داري بررسي مي كند. تعداد فزاینده ای از مقاصد توریستی از فن آوری ها و راه حل های جدید به منظور ترویج محصولات و خدمات گردشگری خود بهره مي برند. در این مقاله نقش بازاريابي از طريق تلفن همراه به عنوان استراتژی های جدیدي برای توسعه محصولات و خدمات گردشگری تعریف می شود، مزایا و معایب آنها، تاثیر بازاريابي از طريق تلفن همراه در عرضه و تقاضاي گردشگری و همچنین پيشرفت برآوردي آتي این کانال بررسی مي گردد. بعلاوه مقاله حاضر به تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی تلفن همراه به عنوان یک ابزار جدید برای ترویج و تبلیغ محصولات و خدمات گردشگری و هتل داري مي پردازد. از آنجايي كه تعداد دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم رو به افزایش است برنامه های کاربردی آن می تواند در زمان و مكان مناسب نقطه مهمي برای ارسال پیام های فوری به مصرف کنندگان باشد. يافته هاي اين مقاله مي تواند در توسعه استراتژی های بازاریابی تلفن همراه در صنعت گردشگری و هتل داري سودمند باشد. بازاریابی از طريق تلفن همراه هنوز هم پتانسیل فزاينده اي دارد چرا كه توسعه فن آوری هرگز متوقف نمی شود و کاملا نوع سنتی و متعارف تبلیغات را تغيير مي‌دهد.

1-مقدمه

قدرت رو به رشد اینترنت، فن آوری تلفن همراه و تلفن های هوشمند گونه هاي جدید تبلیغات را در صنعت گردشگری و هتل داري عرضه كرده است. نظريه و شيوه بازاريابي در ده سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. تغییرات فنی به شدت از رفتار مصرف کنندگان و مشتریان تاثير مي پذيرد و کارشناس بازاریابی یک چالش عمده در طراحی استراتژي هاي بازاریابی است. امروزه كارشناسان بازاريابي مي بايست استراتژی ها و تاکتیک های جدیدي که قرار است در يك محيط مدرن اجرا شود را توسعه دهند. دسترسي به اينترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه حاكي از محبوبيتي رو به رشد است. هتل ها و شركت هاي گردشگري که به اهمیت انتخاب برای تبلیغات از طریق گوشی های تلفن همراه به عنوان شيوه اي سریع و آسان پي برده اند می توانند مهمانان را به طرف خود جلب نمايند...


 

بازاریابی از طريق تلفن همراه استراتژی های تبلیغاتی برنامه های تلفن همراه صنعت گردشگری و هتل داري :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Mobile  marketing  and  advertising  using  mobile  devices  becomes  an  important  factor  in creating of marketing strategies. Without a mobile marketing and mobile advertising strategy, tourism and hotel businesses will miss out this growing consumer trend. This study investigates  mobile  marketing  and  advertising  strategies  as  a  marketing  channel  used  for promoting tourism and hotel products and services. An increasing number of tourist destinations use new technology and solutions to promote their tourism products and services.  This  paper  defines  the  role  of  mobile  marketing  as  new  strategies  for  promoting tourism products and services; it examines their advantages and disadvantages, the impact of mobile  marketing  on  the  tourism  supply  and  demand,  as  well  as  the  estimated  future development  of  this  channel.  Furthermore,  the  paper  analyzes  mobile  applications  as  a  new tool  to  promoting  and  advertising  tourism  and  hotel  products  and  services. Since the  amount of  mobile  devices  constantly  increasing,  mobile  applications  can  be  a  key  point  to  sending immediate  messages  to  consumers  at  the  right  time,  in  the  right  place. The  findings  in  this paper  may  be  useful  in  developing  mobile  marketing  strategies  in  tourism  and  hospitality  industry.  Mobile  marketing  still  has  growth  potential  as  technological  development  never stops and that will completely change the traditional and conventional types of advertising.

Keywords: Mobile marketin
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مدیریت جهانگردی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بازاريابي از طريق تلفن‌ همراه و استراتژی‌هاي تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل‌داري
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید