دانلود مقاله ترجمه شده نقش جوانان در توسعه‌ی صنعت خلاق


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008383 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,150,000 ریال
شناسه محصول :
2008383
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
247 Kb
حجم فایل فارسی :
109 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نقش جوانان در توسعه‌ی صنعت خلاق

عنوان انگليسي

The role of youth in the development of the creative industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در حال حاضر، نسل جوان در مجاورت فرایند فناورانه و فنی سریع، رشد پیدا کرده که باعث دسترسی حتمی و مستمر به اینترنت می‌شود. استفاده‌ی ماهرانه از این دسترسی اهمیت دارد و حساس  شدن حوانان به فرهنگ، اثر زیادی روی توسعه‌ی صنعت خلاق دارد. هدف از این مقاله شناخت کاربرد کالاهای فرهنگی در میان حوانان است. این مقاله این فرض پژوهشی را مطرح کرد که افزایش آموزش جوانان در حوزه‌ی کاربرد کالاهای فرهنگی از طریق اینترنت باعث ساخت طبقه‌ای خلاق در آینده خواهد شد. توجه جوانان امروزی را باید به سمت فرصت‌های دسترسی به فرهنگ در اینترنت جلب کرد. آموزش جوانان در این حوزه باعث تشکیل طبقه‌ای خلاق و باهوش می‌شود. با این حال باید به خاطر بسپاریم که غنای محتوای وب باعث تسهیل دسترسی فرهنگی می‌شود ولی به طور همزمان می‌تواند باعث چند پارگی تجربه‌ی فرهنگی هم ‌شود.

1-مقدمه

شایان ذکر است که صنعت خلاق به وسیله‌ی طبقه‌ی خلاق ایجاد می‌شود و محصولات صنعت خلاق به وسیله‌ی اعضای این طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید به این واقعیت توجه کرد که نسل جوان در محیطی با پیشرفت‌های فنی و فناورانه ی سریع رشد پیدا کرده که دسترسی مستمر به اینترنت را ضروری می‌دانند. بنابراین کاربرد مناسب این دسترسی برای جوانان به لحاظ فرهنگی، الهام بخش است که اثر فوق العاده ای روی توسعه‌ی صنعت خلاق دارد....


 

صنعت خلاق مدیریت توسعه‌ی خلاق طبقه خلاق :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The role of youth in the development of the creative industry Currently, the young generation develops in the vicinity of rapid technical and technological progress, which results in indispensable continuous access to the Internet. It is important to use this access skillfully, sensitizing young people to culture, which has a huge impact on the development of the creative industry. The aim of the article is to try to recognize how young people use cultural goods. The article presents the following research hypothesis - Increasing youth education in the use of cultural goods through the Internet will create a future creative class. It is important to draw today’s youth’s attention to the opportunities offered by the Internet in terms of access to culture. Education young people in this area contributes to creating a knowledgeable creative class. We should also remember, however, that the richness of web content facilitates access but at the same time translates into fragmentation of cultural experience.

Keywords: creative industry management of creative development Creative class
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم اقتصادی با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید