چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008374 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
320 Kb
حجم فایل فارسی :
930 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
خوش بینی کارآفرینانه، دسترس پذیری اعتبارات، و هزینه ی تأمین مالی: شواهدی از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده
عنوان انگليسي
Entrepreneurial optimism, credit availability, and cost of financing: Evidence from U.S. small businesses
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Corporate Finance
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 19 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 36 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
ما با استفاده از نمونه ی بزرگی از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده و یک معیار جدید برای خوشبینی، نقش خوشبینی کارآفرینانه در اعطای وام به کسب و کارهای کوچک را مورد بررسی قرار دادیم. ما شواهدی ارائه دادیم که پرداخت وام به کارآفرینان خوشبین از سوی وام دهندگان، به صورت جیرهای و محدود نیست. کاملاً برعکس، نتایج ما نشان میدهد که آنها دسترسی بهتری به اعتبارات دارند و هزینه ی کمتری هم برای تأمین مالی پرداخت میکنند. نتایج ما برای معیارهای ثانویه ی خوش بینی و کنترل های اعمالی بر اطلاعات شخصی بین وام دهندگان و وام گیرندگان نیز صادق است.
1-مقدمه
درحالیکه گسترش خوشبینی کارآفرینانه به خوبی مشخص است، تأثیر آن بر انتخاب های اقتصادی مختلف، هنوز هم موضوع بحث های مختلفی است. این بحث ها تا حد مشخصی بیانگر دو دیدگاه متضاد در خصوص ماهیت خوشبینی در متون و مقالات هستند. از یک سو، خوشبینی را یک نوع جهتگیری میدانند که مشخصه ی آن، برداشت های تحریفشده از آینده است (وینشتاین، 1980)، و از سوی دیگر، فرد خوشبین کسی است که یا احتمال نتایج مطلوب را دستبالا میگیرد و یا احتمال تبعات نامطلوب را دست کم میگیرد....
اعطای وام به کسب و کارهای کوچک خوش بینی کارآفرینانه هزینه ی تأمین مالی
:کلمات کلیدی
Abstract
Using a large sample of U.S. small businesses and a new measure of optimism, we examine the role of entrepreneurial optimism in small business lending. We provide evidence that optimistic entrepreneurs are not rationed by lenders. Quite the opposite, our results suggest that they often have better credit accessibility and obtain lower cost of financing. Our results are robust to alternative measures of optimism and controls for private information between lenders and borrowers.
Keywords:
Small business lending Entrepreneurial optimism Cost of financing
سایر منابع مديريت در زمینه کارآفرینی