دانلود مقاله ترجمه شده معیار ارزیابی خدمات برای خلق مشترک یک اکوسیستم خدماتی


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008367 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
800,000 ریال
شناسه محصول :
2008367
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
399 Kb
حجم فایل فارسی :
171 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

معیار ارزیابی خدمات برای خلق مشترک یک اکوسیستم خدماتی

عنوان انگليسي

Service benchmarking for the co-creation of service ecosystem

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia CIRP

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 3 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 6 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

فعالیت های خدماتی مبتنی بر زندگی انسان هستند و باید به عنوان سیستم پیچیده ای شامل تعاملات متقابل نقش آفرینان مختلف مورد توجه قرار گیرد. ارزش خدمات باید بر مبنای دیدگاه های مختلف از قبیل رضایت مشتری، رضایت کارکنان، سودآوری یا دیدگاه های ارزش اجتماعی ارزیابی شود. ما روش معیار ارزیابی خدماتی بر اساس مهندسی خدمات را ارائه می دهیم که بر مبنای آن ارائه دهندگان خدمات می توانند نقاط قوت و ضعف خود را از طریق مقایسه درون صنعتی و فرا صنعت یاد بگیرند. این مقاله در مورد چگونگی پشتیبانی از ارائه دهندگان خدمات برای تطبیق مجدد سیستم های خدمات پایدار با داده های واقعی، ارائه شده است.

1-مقدمه

بر اساس گزارش بانک جهانی [1]، نسبت ارزش افزوده بخش خدمات به تولید ناخالص داخلی، بیش از 70 درصد از فعالیت های اقتصادی در کشورهای بزرگ را تشکیل می دهد. علاوه بر این، تقریبا 70 درصد از نیروی کار این کشورها در بخش خدمات مشغول به کار هستند....

مهندسي خدمات معيار ارزيابي خدمات ارزش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Service activities are basis of human living and should be treated as complex systems including mutual interactions of various players. The value of  services  should  be  evaluated  from  multiple  perspectives  such  as  customer  satisfaction,  employee  satisfaction,  profitability,  or  social  value perspectives. We propose the service benchmarking method based on service engineering, by which service providers can learn their strong and weak points through inter- and intra-industry comparison. This paper discusses how we could support service providers to re-design sustainable service systems with actual data obtained thorough service benchmarking.

Keywords: Service engineering Service benchmarking value
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید