چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008366 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تاثير شیوه های بازاريابي الكترونيك بر عملكرد فروش شرکت های هدایت شده توسط جوانان در شهرستان نكورو، كنيا
عنوان انگليسي
EFFECT OF ELECTRONIC MARKETING PRACTICES ON SALES PERFORMANCE OF YOUTH LED ENTERPRISES IN NAKURU COUNTY, KENYA
نویسنده/ناشر/نام مجله
International Journal of Business Management and Processes
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 20 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
آمارها نشان می دهد که در کنیا، سه شرکت از پنج شرکت تحت مدیریت جوانان در سه سال اول عملیاتش شکست خورده است و 80 درصد از آنها تا سال پنجم شکست خورده اند. ارتباطات بازاریابی از طریق ابزارهای معمول ممکن است برای چنین شرکت هایی هزینه داشته باشد و در نتیجه میزان شکست آنها افزایش می یابد. یک روش جایگزین ارزان تر برای بازاریابی ؛ بازاریابی الکترونیکی است. با این حال، جوانان مدیر این شرکت ها ممکن است از این رسانه ها استفاده نکنند. از این رو، این مطالعه به بررسی تاثیر روش های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد فروش شرکت های هدایت شده بوسیله جوانان در ناکورو کنیا می پردازد. این مطالعه یک طرح تحقیقاتی توصیفی را اتخاذ کرد. جمعیت هدف 3،363 شرکت ثبت شده مدیریت شده بوسیله جوانان در ناحیه ناکورو و 385 نفر از پاسخگویان به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از یک پرسشنامه پیش آزمون ساختار یافته استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی شامل توزیع فراوانی و کای دو استفاده شد، در حالیکه تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه برای آزمون رابطه بین متغیر مستقل و وابسته استفاده شد. این تحقیق نشان می دهد که سطح بالا در استفاده از شیوه های بازاریابی الکترونیکی در بین جوانان هدایت کننده شرکت ها در ناکورو کنیا وجود دارد. همچنین تأیید کرد که ارتباطات آنلاین، تبلیغات و ارتباطات رسانه ای تاثیرات مثبتی بر عملکرد فروش شرکت های تحت رهبری جوانان دارد، اما تنها ارتباطات رسانه های اجتماعی تاثیر قابل توجهی دارد. در این مطالعه توصیه شده است که شرکت های تحت رهبری جوانان باید استفاده از خرید آنلاین، تبلیغات اینترنتی و ارتباطات رسانه های اجتماعی را افزایش دهند، و بر مبنای آن عملکرد فروش را افزایش دهند.
1-مقدمه
در کنیا، جوانان 15-35 ساله، حدود 38٪ از جمعیت تخمینی 40 میلیون نفری کشور را تشکیل می دهند (اوهیامبو، 2013). جوانان بخش عمده ای از جمعیت فعال اقتصادی را که بیشترین میزان تاثیر اقتصادی دارند، تشکیل می دهند و بیش از 50 درصد کل افراد بیکار را تشکیل می دهند. بیش از یک میلیون جوان به بازار کار وارد می شوند، هر ساله برخی از آنها از مدرسه اخراج می شوند، سطح تحصیلات تکمیلی را کامل می کنند و در هیچ یک از نهادهای عالی رتبه استخدام نمی شوند. 155000 نفر دیگر پس از تکمیل آموزش در موسسات عالی، به بازار کار می روند. این بدان معنی است که در مجموع بیش از 1.3 میلیون فرصت کاری جدید برای پوشش این نیاز ایجاد می شود. تحقیقات نشان داده است که مهارت های به دست آمده توسط فارغ التحصیلان کالج و دانشگاه اغلب با انتظارات کارفرمایان مطابقت ندارد، زیرا آنها می خواهند کارکنان با تجربه باشند...
بازاریابی الکترونیک خرید آنلاین تبلیغات اینترنتی ارتباطات رسانه های اجتماعی عملکرد فروش
:کلمات کلیدی
Abstract
Statistics show that in Kenya, three out of five businesses owned or managed by youth fail within the first three years of operations and those that continue, 80 percent fail before the fifth year. Marketing communication through conventional tools may be costly for such enterprises hence increasing their failure rate. An alternative is cheaper methods for marketing example e-marketing. However, the youth led enterprises may not be utilizing the media as expected. This study hence examined the effect of electronic marketing practices on sales performance of youth led enterprises in Nakuru County, Kenya. The study adopted a descriptive research design. The target population was the 3,363 registered youth led enterprises in Nakuru County and 385 respondents were sampled through stratified random sampling. A structured pre-tested questionnaire was used to collect data. Descriptive statistics that included frequency distribution and chi-square were used to analyze data while multiple linear regression analysis was employed to test the relationship between the independent and dependent variables. The study found that there is a high level of adoption of e-marketing practices among youth led enterprises in Nakuru County, Kenya. It also established that online buying, e-advertising and social media communications have some effects on sales performance of youth led enterprises but only social media communication has a significant influence. The study recommended that youth led enterprises should increase the use of online buying, e-advertisement and social media communication as they enhance sales performance.
Keywords:
E-marketing Online buying E-advertising Social media communication Sales performance
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی الکترونیک