دانلود مقاله ترجمه شده تاثير شیوه های بازاريابي الكترونيك بر عملكرد فروش شرکت های هدایت شده توسط جوانان در شهرستان نكورو، كنيا


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008366 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2008366
سال انتشار:
2018
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثير شیوه های بازاريابي الكترونيك بر عملكرد فروش شرکت های هدایت شده توسط جوانان در شهرستان نكورو، كنيا

عنوان انگليسي

EFFECT OF ELECTRONIC MARKETING PRACTICES ON SALES PERFORMANCE OF YOUTH LED ENTERPRISES IN NAKURU COUNTY, KENYA

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Business Management and Processes

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 20 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

آمارها نشان می دهد که در کنیا، سه شرکت از پنج شرکت تحت مدیریت جوانان در سه سال اول عملیاتش شکست خورده است و 80 درصد از آنها تا سال پنجم شکست خورده اند. ارتباطات بازاریابی از طریق ابزارهای معمول ممکن است برای چنین شرکت هایی هزینه داشته باشد و در نتیجه میزان شکست آنها افزایش می یابد. یک روش جایگزین ارزان تر برای بازاریابی ؛ بازاریابی الکترونیکی است. با این حال، جوانان مدیر این  شرکت ها ممکن است از  این رسانه ها استفاده نکنند.  از این رو، این مطالعه به بررسی تاثیر روش های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد فروش شرکت های هدایت شده بوسیله جوانان در ناکورو کنیا می پردازد. این مطالعه یک طرح تحقیقاتی توصیفی را اتخاذ کرد. جمعیت هدف 3،363 شرکت ثبت شده مدیریت شده بوسیله جوانان در ناحیه ناکورو و 385 نفر از پاسخگویان به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از یک پرسشنامه پیش آزمون ساختار یافته استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی شامل توزیع فراوانی و کای دو استفاده شد، در حالیکه تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه برای آزمون رابطه بین متغیر مستقل و وابسته استفاده شد. این تحقیق نشان می دهد که سطح بالا در استفاده از شیوه های بازاریابی الکترونیکی در بین جوانان هدایت کننده شرکت ها در ناکورو کنیا وجود دارد. همچنین تأیید کرد که ارتباطات آنلاین، تبلیغات و ارتباطات رسانه ای تاثیرات مثبتی بر عملکرد فروش شرکت های تحت رهبری جوانان دارد، اما تنها ارتباطات رسانه های اجتماعی تاثیر قابل توجهی دارد. در این مطالعه توصیه شده است که شرکت های تحت رهبری جوانان باید استفاده از خرید آنلاین، تبلیغات اینترنتی و ارتباطات رسانه های اجتماعی را افزایش دهند، و بر مبنای آن عملکرد فروش را افزایش دهند.

1-مقدمه

در کنیا، جوانان 15-35 ساله، حدود 38٪ از جمعیت تخمینی 40 میلیون نفری کشور را تشکیل می دهند (اوهیامبو، 2013). جوانان بخش عمده ای از جمعیت فعال اقتصادی را که بیشترین میزان تاثیر اقتصادی دارند، تشکیل می دهند و بیش از 50 درصد کل افراد بیکار را تشکیل می دهند. بیش از یک میلیون جوان به بازار کار وارد می شوند، هر ساله برخی از آنها از مدرسه اخراج می شوند، سطح تحصیلات تکمیلی را کامل می کنند و در هیچ یک از نهادهای عالی رتبه استخدام نمی شوند. 155000 نفر دیگر پس از تکمیل آموزش در موسسات عالی، به بازار کار می روند. این بدان معنی است که در مجموع بیش از 1.3 میلیون فرصت کاری جدید برای پوشش این نیاز ایجاد می شود. تحقیقات نشان داده است که مهارت های به دست آمده توسط فارغ التحصیلان کالج و دانشگاه اغلب با انتظارات کارفرمایان مطابقت ندارد، زیرا آنها می خواهند کارکنان با تجربه باشند...


 

بازاریابی الکترونیک خرید آنلاین تبلیغات اینترنتی ارتباطات رسانه های اجتماعی عملکرد فروش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Statistics show that in Kenya, three out of five businesses owned or managed by youth fail within the first three years  of  operations  and  those  that  continue,  80  percent  fail  before  the  fifth  year.  Marketing  communication through conventional tools may be costly for such enterprises hence increasing their failure rate. An alternative is cheaper methods for marketing example e-marketing. However, the youth led enterprises may not be utilizing the  media  as  expected.  This  study  hence  examined  the  effect  of  electronic  marketing  practices  on  sales performance  of  youth  led  enterprises  in  Nakuru  County,  Kenya.  The  study  adopted  a  descriptive  research design.  The  target  population  was  the  3,363  registered  youth  led  enterprises  in  Nakuru  County  and  385 respondents were sampled through stratified random sampling. A structured pre-tested questionnaire was used to collect data.  Descriptive  statistics that included frequency distribution and chi-square  were used to analyze data  while  multiple  linear  regression  analysis  was  employed  to  test  the  relationship  between  the  independent and dependent variables. The study found that there is a high level of adoption of e-marketing practices among youth led enterprises in Nakuru County, Kenya. It also established that online buying, e-advertising and social media  communications  have  some  effects  on  sales  performance  of  youth  led  enterprises  but  only  social  media communication has a  significant influence. The study recommended that youth led enterprises  should increase the use of online buying, e-advertisement and social media communication as they enhance sales performance.

Keywords: E-marketing Online buying E-advertising Social media communication Sales performance
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تاثير شیوه های بازاريابي الكترونيك بر عملكرد فروش شرکت های هدایت شده توسط جوانان در شهرستان نكورو، كنيا
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید