چطور این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008303 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
491 Kb
حجم فایل فارسی :
34 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
ابزار های فریبکاری و کاربرد استراتژی در مورد ارتباطات بحرانی در رسانه های مکتوب
عنوان انگليسي
Strategy and Manipulation Tools of Crisis Communication in Printed Media
نویسنده/ناشر/نام مجله
Procedia-Social and Behavioral Sciences
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
مطالعه حاضر به دنبال شناسایی استراتژی های ارتباطی و ابزار های تدبیری است که سازمان ها در حوزه ارتباطات جمعی و در صورت مواجهه با یک مرحله بحرانی و برطرف سازی روابط مختل با عموم از طریق گونه های معین و نامعمولی از ارتباطات بحرانی، از آنها استفاده می کنند. مطالعه حاضر به بررسی محصول تبلیغاتی " دانستن همه چیز است" که توسط شرکت Gulf Oil در سال 1984 منتشر شد، پرداخته است. این مطالعه نشان می دهد ابزار های تحلیل علائم رمزی و گفتاری، وقتی فرآیند های ارتباطی و حوزه استدلالی به واسطه این متون حاصل می آیند، قادر به تفسیر محتوای متون رسانه ها هستند. به عنوان نتیجه گیری می توان گفت حوزه های استدلالی متفاوت و فرآیند های ارتباط متفاوت و زمینه هایی که محصولات رسانه ها وارد آنها می شوند، باعث ایجاد تفسیرات متفاوت و حتی مستثنی کننده استراتژی های تدبیر و دستکاری و ارتباطات سازمانی می شود.
-1مقدمه
اهداف پژوهشی
هدف اصلی مطالعه حاضر بررسی نسخه چاپ شده سیاه و سفید متن تبلیغاتی "دانستن، همه چیز است" می باشد که در مطالعه تخصصی Haeaway که در جریان مطالعات فرهنگی اخیر منتشر شده است، به صورت مصور و توضیحی چاپ شده است (گراسبرگ، نلسون و تریچلر، 1992). این متن، که از پتانسیل بالایی برای ارتباط رمزی و استدلالی برخوردار است، به عنوان یک محصول تبلیغاتی عادی ارائه شده است. به بیان بهتر، این متن باید تحت محیط های ارتباطی مختلفی قرار بگیرد. فرآیند مورد نظر، یک محیط ارتباطی تعاملی است که حامل یک متن تبلیغاتی است...
متون علامت دار (رمزی) متون تبلیغاتی رسانه های ارتباطی تحلیل متون تبلیغاتی
:کلمات کلیدی
Abstract
The study deals with the question what communication strategies and manipulation tools institutions use in the field of mass communication, if they are in a given critical stage and solve disturbed relationships with the public through the unconventional forms of crisis communication. The study examines this issue in the advertising product ‘Understanding is everything’ which was published by Gulf Oil Corporation in 1984. The study shows that the tools of semiotic and discourse analysis are able to interpret the mediated contents of media texts when it detects a discursive field and communication processes which the text enters. The study concludes that different discursive fields and different communication processes and contexts which media products enter, generate different and even excluding interpretations of corporate communication and manipulative strategies.
Keywords:
sign text advertising text communication media analysis of advertising text
سایر منابع علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه رسانه