چطور این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008301 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
133 Kb
حجم فایل فارسی :
100 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
ابزارهای مدیریت رسانه: دیدگاه مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان
عنوان انگليسي
Media Management Tools: UK Broadcast Media Executives’ Perspective
نویسنده/ناشر/نام مجله
International Journal on Media Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
چشم انداز رسانه های جمعی انگلستان شرایط جالبی برای درک و بررسی پویش های رقابتی سازمان های رسانه فراهم می آورد. از آنجایی که مشخصه اصلی این صنعت، عدم قطعیت و آشفتگی است، مقاله حاضر به دنبال بررسی فرآیندی است که به واسطه آن سازمان های رسانه استراتژی های خود را تدوین کرده و از ابزارهای مدیریتی برای اجرای این فرآیند استفاده می کنند. در مطالعه حاضر یافته های حاصل از مطالعه پیمایشی مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان و دیدگاه آنها در مورد صنعت رسانه در انگلستان، تاثیر محیط رقابتی بر توسعه استراتژی های رسانه، ابزارهای مدیریتی مورد استفاده و میزان رضایت آنها از این ابزارها ارائه شده است. با توجه به یافته های حاصل می توان چنین نتیجه گرفت که رسانه های جمعی انگلستان یک محیط رقابتی و سرشار از آشفتگی بوده و استراتژی رسانه با استفاده از تعدادی از ابزارهای مدیریت رسانه توسعه می یابند که این ابزارها از نظر کمک به مدیران اجرایی جهت مدیریت سازمان رسانه در شرایط نامطمئن و پیچیده درجات مختلفی از موفقیت را به ارمغان می آورند.
1-مقدمه
چشم انداز رسانه های جمعی به سرعت در حال تغییر است. اندازه و شکل آتی آن در میان مدت تا طولانی مدت نامشخص بوده و دورنمای دلهره آوری برای افرادی که مسئول مدیریت شرکت های رسانه های جمعی و توسعه استراتژی هستند، فراهم می آورد. این محیط رقابتی پویا همچنین چالشی واقعی در برابر مدیرانی که عهده دار برنامه ریزی یک استراتژی هستند، قرار می دهد، زیرا مدل های و فعالیت های تجاری موجود از نظر مخاطبان، میزان درآمد و بازده تحت فشار هستند...
مدیریت رسانه
:کلمات کلیدی
Abstract
The UK broadcast media landscape provides an interesting context to understand and explore the competitive dynamics of media organizations. As an industry characterized by uncertainty and turbulence, this article considers the process by which broadcast media organizations develop their strategies and the type of analytical tools that they use to underpin this process. This article presents the findings of a survey of UK broadcast media executives and their views on the outlook for the UK media industry; the influence that the competitive environment has on developing media strategy; and the management tools that they use and their levels of satisfaction with these tools. It concludes that UK broadcast media is a competitive and turbulent environment, and that media strategy is developed using a number of media management tools that have varying degrees of success in terms of helping broadcast media executives to manage their media organizations in uncertain and complex conditions.
Keywords:
Media Management
سایر منابع علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه رسانه