چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008144 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
221 Kb
حجم فایل فارسی :
46 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
کیفیت سرویس در رایانش ابری در آموزش عالی: پژوهش انتقادی و مدل نوآورانه
عنوان انگليسي
Quality of Service in Cloud Computing in Higher Education: A Critical Survey and Innovative Model
نویسنده/ناشر/نام مجله
International conference on I-SMAC (IoT in Social, Mobile, Analytics and Cloud)
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
رایانش ابری، یک روند نوظهور در بخش آموزش مجازی است و شماری از ارائه دهندگان سرویس اینترنت را در زمان بسیار کوتاهی، جذب بازار نموده است، اینها چندین نوع امکانات را که در اختیار دارند برای کاربران فراهم می آورند. در عین حال که این سرویس ها را ارائه میدهند، اهمیت کافی برای کیفیت سرویس، بویژه از دیدگاه کاربر، قائل نیستند. از اینرو پایش، ردگیری و کمّی سازی کیفیت سرویس در کاربردهای آموزش مجازی رایانش ابری برای فراهم آوردن اطلاعات صحیح برای مشتریان و ارائه دهندگان، اهمیت بسزایی دارد. این اطلاعات هم به مشتریان و هم ارائه دهندگان به لحاظ مقایسه ی بین انتظارات و ظرفیت برآورده ساختن آنها، کمک خواهد کرد، اما در این بخش، هیچ مدل استانداردی وجود ندارد که پارامترهای کیفیت سرویس را از دیدگاه کاربر تعریف کند. در نتیجه، نیاز به ارتقای یک مدل معیار جهت بهبود کیفیت سرویس در کاربردهای آموزش مجازی رایانش ابری برای بخش آموزش عالی احساس میشود. در این پژوهش، مدل های کیفیت سرویس مورد بررسی قرار میگیرند و مرور جامعی داریم بر کارهای انجامشده در این زمینه. افزون بر این، یک مدل نوآورانه ی کیفیت سرویس برای حل این مسائل پیشنهاد شده است.
1-مقدمه
ابر بر به اشتراک گذاری منابع جهت دستیابی به انسجام و صرفه جویی مقیاس متکی است. طی ده سال گذشته، به دلیل ظهور فناوری هایی همچون رایانش ابری، کلان داده و مواردی از این دست، تغییرات عظیمی در بخش ICT و خدمات آن روی داده است...
رایانش ابری کیفیت سرویس مدل نوآورانه
:کلمات کلیدی
Abstract
Cloud Computing, an emerging trend, in the e-learning sector has attracted number of service providers to the market in very less time, providing users with several applications at their disposal. However, while providing such service, not sufficient importance is given to the quality of the service, especially from the user’s point of view. Hence it becomes necessary to monitor, track and quantify the QoS of the cloud computing e-learning applications in order to provide the right information to both the customers and the service providers. This information would help both the parties in terms of the comparison between the expectations and the capacity to meet them, but in this sector there is no standard model which defines the QoS parameters from the user’s point of view. Thus, the need arises for developing a metrics model for enhancing the quality of service in cloud computing e-learning applications for higher education sector. In the current work, Quality of Service models are studied and comprehensive review of work done in this field is presented. Additionally an innovative QoS model for resolving this issue has been suggested.
Keywords:
cloud computing quality of service innovative model literature survey higher education
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT در زمینه رایانش ابری