چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008070 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
357 Kb
حجم فایل فارسی :
656 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مطالعه ای در زمینه ی تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی، بر روی ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی
عنوان انگليسي
A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Air Transport Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مطالعه تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی (SMMA ها) را بر ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی، تحلیل میکند. این مطالعه، یک بررسی کلیست که در آن مجموعا 302 مسافر مورد بررسی قرار گرفتند، این مسافران از آن دسته از رسانه های اجتماعی استفاده میکردند که توسط شرکتهای هواپیمایی مدیریت شده بودند؛ سپس داده های جمعآوری شده، با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که مهمترین مولفهی SMMA، شایستگیِ آن است و SMMA های هواپیمایی، تأثیر قابل توجهی بر روی آگاهی از برند و تصویر برند داشته اند. علاوه بر این، نتایج نشان داد که آگاهی از برند به طور قابل توجهی بر روی تعهد (تعهد مشتری نسبت به برند) تاثیرگذار است؛ و تصویر برند به طور قابل ملاحظه ای بر روی بازاریابی دهان به دهان و تعهد، تاثیر می گذارد. انتظار میرود که برای توسعه ی راهبردهای SMMA شرکتهای هواپیمایی، از نتایج این مطالعه بع عنوان داده هایی اساسی استفاده نمایند؛ به ویژه برای بررسی اهمیت نسبی هر مولفه SMMA و تحلیل اثرات SMMA ها.
فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMA ها) ارزش ویژه¬ی برند
:کلمات کلیدی
Abstract
This study analyzes the effects of social media marketing activities (SMMAs) on brand equity and customer response in the airline industry. A survey was conducted with a total of 302 passengers who used social media managed by airlines, and the collected data were analyzed via structural equation modeling. The results showed that trendiness was the most important SMMA component, and airline SMMAs had significant effects on brand awareness and brand image. In addition, the results demonstrated that brand awareness significantly affected commitment and that brand image significantly affected online word-of-mouth and commitment. It is expected that the results of this study may be used as fundamental data in the development of airline SMMA strategies, particularly by investigating the relative importance of each SMMA component and analyzing the effects of SMMAs.
Keywords:
Customer response Brand awareness Social media marketing activities (SMMAs) Brand equity
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی