چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008067 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
193 Kb
حجم فایل فارسی :
140 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
راهحلهای آموزشی نوآورانه برای مدیران کیفیت
عنوان انگليسي
Innovative Training Solutions for Quality Managers
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله یک روش آموزشی برای آموزش مدیران کیفیت طراحی کرده است که در آن از آموزش مبتنی بر فعالیت (ABT) و سیستم پاسخگویی دانشجویی (SRS) استفاده شده است. پیشرفتها و نتایج اخیر که در طول آزمایش مدلها و خدمات جدید آموزشی بدست آمده در این مقاله ارائه شده است. در این مقاله آموزش حرفهای بوسیلهی محیط یادگیری ABT نشان داده شده که در آن یک فرآیند تعمیم یافتهی تضمین کیفیت در سازمان مورد استفاده قرار گرفته است. این روش تجارب آموزشی را برای دورههای یادگیری فراهم میکند. نتایج آموزش کارآموزان با استفاده از SRS مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایح تحقیق و مسائل کاربردی بدست آمده از فاز پیادهسازی پیرامون موارد زیر میباشد: کیفیت بازخورد از کارآموزان، اثربخشی روشهای متفاوت بحث، برخی ملاحظات لجستیکی، نشستهای رایگیری زمانبندی شده در مقابل نشستهای رایگیری زمانبندی نشده، نقش مربیان در توضیح گزینههای سوالات یک آزمون و مشکلات اصلی که ممکن است نقص سیستم ارزیابی باشد.
1- مقدمه
انتظار میرود که مربیان در دورههای آموزش فنی و حرفهای (VET) با سازماندهی مولفههای برنامهی آموزشی و تعریف آنها در قالب یک سیستم به ارائه مطالبی فراتر از یک سخنرانی عادی بپردازند. با این کار یک محیط یادگیری مناسب فراهم میشود که در آن فعالیتهای ارزیابی حالتی یکپارچه به خود گرفته تا کاراموزان به استفاده از روشهای مختلف مطالعه ترغیب شوند....
مدیران کیفیت راهحلهای آموزشی نوآورانه
:کلمات کلیدی
Abstract
This paper presents the design of a pedagogical methodology for training of quality managers by employment of Activity Based Training (ABT) and Student Response System (SRS). The recent developments and results obtained during pilot testing of the new pedagogical models and services are presented. It is demonstrated the professional training by means of ABT learning environment, employing a generalised quality assurance process in an organization. It makes training experiential allowing for periods of reflection. Trainees’ outcomes are evaluated with SRS that are an integrated component of the course. The research results and practical issues deduced from the implementation phase demonstrate the quality of feedback from trainees, the effectiveness of the different discussion methods, some logistical considerations, timed versus non-timed voting sessions, the instructor's role in explaining the alternatives of a quiz and the main problems that may become drawbacks of the evaluation system.
Keywords:
Quality Managers
سایر منابع مديريت در زمینه آموزش