دانلود مقاله ترجمه شده تجربه مشتری- مرور و ارائه طرح تحقیق


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008061 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2008061
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
778 Kb
حجم فایل فارسی :
89 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تجربه مشتری- مرور و ارائه طرح تحقیق

عنوان انگليسي

Customer experience – a review and research agenda

نویسنده/ناشر/نام مجله

.

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 40 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 37 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف: هدف از این مقاله مرور و بازبینی ادبیات تحقیق تجربه مشتری است تا درک بهتری از مفهوم تجربه مشتری پیدا کنیم و طرح تحقیقی در این زمینه ارائه دهیم. طرح/روش­شناسی/­رویکرد کار: این مقاله بر اساس مرور 69 مقاله تمام متن، 12 کتاب و یک پایان­ نامه منتشرشده پیرامون موضوع تجربه مشتری نوشته شده است. یافته ­ها: مرور انجام گرفته بر روی تحقیقات، ارتباط میان دیدگاه تجربی، تجربه خدمت و تجربه مشتری را توصیف می­ کند و این که چگونه می­ توان با کمک این عوامل مشتری را جذب، خشنود و حفظ کنیم. تجربه مشتری به عنوان یک فرایند تعاملی کل ­نگر در نظر گرفته می­ شود که از طریق عوامل شناختی و عاطفی تسهیل می­ شود؛ از طریق مشتری و خصوصیات و ویژگی ­های زمین ه­ای تعدیل می­ شود و خاطراتی را که برای مشتری لذت­ بخش هستند و یا لذت ­بخش نیستند به دنبال می ­آورد. این مطالعه درک عمیق ­تری از مفهوم و موضوعات تحقیقاتی پژوهشی در زمینه تجربه مشتری فراهم می ­آورد. محدودیت­ های تحقیق/پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده : مقاله، بینشی در زمینه چگونگی پیدایش، گسترش، مدیریت و  اندازه گیری موضوعات مرتبط با تجربه مشتری فراهم می­ آورد که می­ تواند در تحقیقات آینده مورد استفاده قرار گیرد. پیشنهادات کاربردی برای تحقیقات آینده:  تجربه مشتری باید به عنوان یک فرایند استراتژیک کل ­نگر در نظر گرفته و مدیریت شود تا ارزش مشتری، تمایز، رضایت مشتری، وفاداری و مزیت رقابتی به ارمغان آورد. نوآوری/ارزش تحقیق:  مطالعه حاضر به درک تجربه مشتری و طرح تحقیق آن که برمبنای مطالعه دقیق ادبیات موضوع 25 ساله پیرامون این موضوع گردآوری شده کمک می ­کند.

1-مقدمه

تجربه مشتری به عنوان یکی از مفاهیم مهم در حوزه بازاریابی، به منظور ایجاد تجربه ­ای به یادماندنی، لذت ­بخش و منحصر به ­فرد برای مشتری ظهور و بروز پیدا کرد. از دید نظری و عملی مفهموم نسبتا جدیدی است، که در سال­ های اخیر توجه زیادی را به خود معطوف داشته است؛ مخصوصا در سه دهه اخیر. محققان و بازاریابان این مفهوم را به عنوان فرایندی استراتژیک برای خلق ارزش مشتری کل ­نگر، دستیابی به تمایز و مزیت رقابتی  پایدار تعریف می ­کنند. تغییری تدریجی از مصرف کالاهای پیش ­ساخته به سوی کالاهای تولیدشده، خدمات و تجربه وجود دارد…

 

تجربه مشتری تجربه خدمات :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to review the literature on customer experience to develop a better understanding of the concept and propose a research agenda. Design/Methodology/Approach – The paper is based on a thorough review of 69 full text articles, 12 books, and one published dissertation related to customer experience.

Findings – The review describes the relevance of experiential perspective, service experience and  customer experience to attract,  delight and retain customers. Customer experience is regarded as a holistic interactive process, facilitated through cognitive and emotional clues, moderated by customer and contextual characteristics, resulting into unique and pleasurable / un-pleasurable memories.  The study provides a deeper understanding of the concept and research issues for customer experience.

 Research  Limitations/Implications    It  provides  important  insights  into  the  emergence, development, management and measurement of customer experience related issues for future research.

 Practical  Implications – Customer experience needs to be considered and managed as a holistic strategic process for creating customer value, differentiation, customer satisfaction, loyalty and competitive advantage.

Originality/Value – The study contributes to the understanding of customer experience and research agenda based on a thorough review of literature spanning 25 years.

Keywords: Experience Customer Experience Service Experience
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید