چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008058 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
191 Kb
حجم فایل فارسی :
68 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RTM) و کیفیت ارتباط بر وفاداری مشتری: بررسی در صنعت صنعت مخابرات موبایل مالزی
عنوان انگليسي
Impact of Relationship Marketing Tactics (RMT's) & Relationship Quality on Customer Loyalty: A Study within the Malaysian Mobile Telecommunication Industry
نویسنده/ناشر/نام مجله
Procedia - Social and Behavioral Sciences
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
کسب و کار در دنیای امروز بسیار رقابتی و چالش برانگیز شده است. به همین ترتیب، اخیراً توسعه ی مداوم استراتژی های برقراریِ روابط بلندمدتِ متقابل با مشتریان، یبه کی از اولویت های اصلی بسیاری از شرکتها تبدیل شده است. با نگاه ویژه به مدل مهاجرت کشش – فشار – مهار (مورینگ) (PPM) و تئوری بازاریابی رابطه ای مبتنی بر تعهد – اعتماد، هدف این پژوهش، بررسیِ تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای (RTM's) و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتری می باشد. سه نوع RMT's (که فاکتورهای کشش و مورینگ Pull and Mooring نام دارند) و پرسش های تحقیقات (RQ) پیشنهاد و تست شده اند. این مطالعه به طور خاص قصد دارد تا تاثیر اعتبار برند (Brand Reputation) و جذابیت های جایگزین بر RQ's – Trust را مورد ارزیابی قرار دهد، که به نوبه خود، منتهی به وفاداری مشتری از نظر رفتارِ حفظ و نگهداری می شود. علاوه بر این، هدف دیگر این مطالعه بررسی این موضوع است که آیا احساسات تاثیر مستقیمی بر چنین رفتاری دارد یا خیر.
1-مقدمه
مشخص شده است که بازاریابی رابطه ای در اعتماد سازی و تعهد به ذینفعان خارجی جهت ایجاد روابط مشتری وفادار عملکرد موفقی داشته است (Morgan & Hunt, 1994). مطالعات متعدد در دهه گذشته نشان داده اند که بازاریابی رابطه ای تاثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کار شرکت ها دارد. به عنوان مثال، Halimi et.al (2011) پیشنهاد می دهند که شرکت ها باید استراتژی های برقراری ارتباط با مشتریان خود را با ملاحظه ی فاکتورهایی که بر روابط آنها تاثیر می گذارد، مدیریت کنند تا روابط مفیدتر خریدار – فروشنده برقرار شود و سود بیشتری به دست آید. Raza & Rehman (2012) دریافتند که بازاریابی رابطه ای به تصمیم گیرندگان و بازاریابان کمک می کند تا تصمیمات دقیقی را برای افزایش وفاداری مشتریان اتخاذ کنند....
بازاریابی رابطه ای تاکتیک های بازاریابی رابطه ای شهرت (اعتبار) برند
:کلمات کلیدی
Abstract
Today’s business is becoming extremely competitive and challenging. As such, continuous development of mutual long term relationship strategy with customers has been one of the top priorities for most companies recently. By looking specifically into Pull-Push-Mooring (PPM) Migration model and Commitment-Trust Relationship Marketing Theory, the proposed study aims to examine the impact of relationship marketing tactics (RMT’s) and relationship quality on customer loyalty. Three types of RMT’s (labelled as Pull and Mooring factors) and RQ dimension are proposed and to be tested. Specifically, this study intends to assess the impact of RMT’s Brand Reputation and Alternative Attractiveness on RQ’s -Trust, which in turn, then lead to customer loyalty in terms of retention behavior. In addition, the study also aims to determine whether Emotions have a direct impact on such behavior.
Keywords:
Relationship Marketing Relationship Marketing Tactics Brand Reputation
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی