چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008057 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
253 Kb
حجم فایل فارسی :
149 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
واکنش مصرف کننده به طراحی جدید بستهبندی
عنوان انگليسي
Consumer reaction to new package design
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Product & Brand Management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 20 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
هدف – هدف این مطالعه بررسی واکنش مصرف کنندگان به طراحی یک بسته بندی جدید از طریق سطوح مختلف تجربه است. در اینجا بررسی میشود که چگونه با انتقال تجربهی مصرف کننده از غیر مستقیم به مستقیم در مورد بسته، انتظارات مصرف کنندگان از کیفیت محصول نیز تغییر میکند.
طراحی / روششناسی / رویکرد – پاسخدهندگان، طراحی جدید یک بسته را در سطوح غیرمستقیم، نیمه مستقیم، و مستقیمِ تجربه ارزیابی کردند. تحلیل عاملی نیز انجام شد تا مشخص شود مصرف کنندگان چه ابعادی را برای ارزیابی مورد استفاده قرار می دهند.
یافتهها – این مطالعه سه یافته اصلی داشت. اولا مصرف کنندگان یک بستهی جدید را در دو بُعد «سهولت استفاده» و «سهولت جابجایی» یا در دست نگه داشتن ارزیابی میکنند. یافته دوم نشان داد که نوع تجربه با بسته بندی، تاثیر قابل توجهی بر نگرش مصرفکنندگان نسبت به بسته و ارزیابی کیفیت محصول داخل آن دارد. یافته سوم این بود که انتظارات مصرفکنندگان از کیفیت محصول و سهولت استفاده از بسته، ارتباط مثبتی با قصد خرید برای همه انواع تجربیات مرتبط با محصول دارد.
اصالت تحقیق / ارزش – در این مقاله، نحوهی پاسخگویی مصرفکنندگان به محصولات هنگام تغییر طرح بسته بندی درک میشود.
بسته بندی تجربه مصرف کننده طراحی محصول روانشناسی مصرف کننده
:کلمات کلیدی
Abstract
Purpose– This study aims to explore the reaction of consumers to a new package design through differing levels of experience. It examines how consumers’ expectation of product quality change as the consumer’s experience with the package moves from indirect to direct.
Design/methodology/approach– Respondents evaluated a new package design at indirect, moderately direct, and direct levels of experience. Factor analysis was also conducted to determine what dimensions consumers use for evaluation.
Findings– This study revealed three major findings. First, consumers evaluate a new package on the two dimensions of “ease of use” and “ease of handling”. Second, the type of experience with the package has a significant effect on the consumers’ attitude toward the package and the quality assessment of the product inside. Third, consumers’ expectations of product quality and package ease of use have a positive association with purchase intention for all types of product-related experience. Originality/value– This paper provides insight into how consumers respond to products when the packaging has changed to a new design.
Keywords:
Packaging Design Consumer experience Evaluation Product design Consumer psychology
سایر منابع مديريت در زمینه رفتار مصرف کننده