چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008042 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
675 Kb
حجم فایل فارسی :
332 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد SMEها
عنوان انگليسي
Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Business Research
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 41 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
وقتی رویه های بازاریابی سنتی برای شرکتهای کوچک و متوسط نامناسب هستند، کارآفرینان باید اصول سنتی را کنار بگذارند و آنها را با افکار و اقدامات نوآورانه جدیدی همچون بازاریابی کارآفرینانه (EM) جایگزین کنند. این مقاله تاثیر ابعاد EM را بر شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) در کوزوو بررسی میکند. یافته ها آشکار میسازند که پاسخ دهندگان تمایل دارند تا بشدت فرصت مدار باشند و اهمیت بهره گیری از اهرم منابع را درک میکنند. درحالیکه خلق ارزش بعنوان یک بعد بازاریابی کارآفرینانه بسیار مهم تلقی میشود، اما پاسخ دهندگان در رابطه با پذیرش ریسکها محتاط هستند؛ بعلاوه، آنها گرایش ندارند تا پیش گستر، نوآورانه یا مشتری محور باشند. نهایتا، محدودیتهای مطالعه و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی ارائه میشوند.
1-مقدمه
بازاریابی کارآفرینانه (EM)، بعنوان یک مفهوم در سال 1982 معرفی شد و تعدادی از محققان تلاش کردهاند تا آن را تعریف کنند (هیلز و هولتمن، 2011؛ موریس، شیندهوت، و لافورگه، 2002؛ استوکس، 2000). این عبارت اغلب با فعالیتهای بازاریابی در شرکت های کوچک با منابع محدود مرتبط است که مجبور هستند تا بر تاکتیک های خلاقانه و غیرپیچیده اتکا نمایند....
بازاریابی کارآفرینانه (EM) ابعاد EM عملکرد SMEها
:کلمات کلیدی
Abstract
When traditional marketing practices are unsuitable for small and medium enterprises, entrepreneurs have to unlearn traditional principles and replace them with new innovative thoughts and actions, such as entrepreneurial marketing (EM). This paper examines the impact of EM dimensions on small and medium-sized enterprises (SMEs) in Kosovo. Findings reveal that respondents tend to be highly opportunity focused and understand the importance of resource leveraging. While value creation is seen as a very important entrepreneurial marketing dimension, respondents are reserved with respect to taking risks; furthermore, they do not tend to be proactive, innovative nor customer oriented. Finally, the limitations of the study and the suggestions for future research are provided.
Keywords:
Entrepreneurial marketing (EM) EM dimensions
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی کارآفرینانه