چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008032 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
127 Kb
حجم فایل فارسی :
110 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مفهوم سازي و پژوهش نام تجاری کارفرما
عنوان انگليسي
Conceptualizing and researching employer branding
نویسنده/ناشر/نام مجله
Career Development International
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 17 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چكيده
نام تجاری کارفرما نشانگر تلاش های شرکت برای ترويج دیدگاه واضح و روشنی، چه در داخل شرکت و چه در خارج، از آنچه شركت را در جايگاه یک کارفرما متفاوت و مطلوب ساخته مي باشد. در سال های اخیر نام تجاری کارفرما در میان مدیران فعال محبوب شده است. با توجه به این علاقه مدیریتی، مقاله حاضر چارچوبي برای شروع مطالعه علمی نام تجاری کارفرما ارائه مي كند. یک چارچوب با ترکیب دیدگاه مبتنی بر منابع و تئوری ارزش خالص نام تجاری، به منظور توسعه گزاره های آزمون پذیر استفاده مي شود. این مقاله پيرامون رابطه ميان نام تجاری کارفرما و مدیریت شغلي سازمانی بحث مي كند. در نهایت مسائل تحقیقاتی که براي توسعه نام تجاری کارفرما به عنوان یک چارچوب سازماندهی مفید برای مدیریت استراتژیک منابع انسانی بايد مورد ملاحظه قرار داده شود تشریح مي گردد.
نام تجاری شرکت توسعه شغلی فرهنگ سازمانی
:کلمات کلیدی
Abstract
Employer branding represents a firm’s efforts to promote, both within and outside the firm, a clear view of what makes it different and desirable as an employer. In recent years employer branding has gained popularity among practicing managers. Given this managerial interest, this article presents a framework to initiate the scholarly study of employer branding. Combining are source-based view with brand equity theory, a framework is used to develop testable propositions. The article discusses the relationship between employer branding and organizational career management. Finally, it outlines research issues that need to be addressed to develop employer branding as a useful organizing framework for strategic human resource management.
Keywords:
Employers Corporate branding Career development Organizational culture
سایر منابع مديريت در زمینه برند