چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008015 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
125 Kb
حجم فایل فارسی :
322 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
محاسبه روابط قصد رفتاری و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM)
عنوان انگليسي
Measuring the Relationship between Behavioral Intention and Customer-based Brand Equity by Using the Structural Equation Model SEM
نویسنده/ناشر/نام مجله
VNU Journal of Science: Economics and Business
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
براساس مدل معادلات ساختاری (SEM) این مقاله بیان می کند که چگونه می توان رابطه ی موجود بین قصد رفتاری گردشگران و ارزش ویژه برند در مقصد را بررسی کرد. تعریف ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد ترکیبی از عوامل مهم است که با چهار مولفه محاسبه می شوند: تصویر برند در مقصد، آگاهی از ارزش ویژه برند، ارزش ویژه برند در مقصد و وفاداری به برند مقصد. مقاله ی حاضر بر معرفی محاسبات تمامی ساختارها (م تصویربرند مقصد، آگاهی از برند مقصد، ارزش ویژه برند در مقصد ، وفاداری به برند مقصد و قصد رفتاری گردشگران) تمرکز دارد و فرآیند تحلیلی برای روایی و پایایی یان روش استفاده شده است.
-1مقدمه
در مقاله ی حاضر در حوزه صنعت گردشگری توجه به شاخصه های مقصد در گردشگری است. بسیاری از محققان تاکید دارند که برند مقصد در گردشگری مهمترین ابزاری است که از طریق آن مقاصد می توانند خودشان را از کالاهای مقاصد در سراسر جهان جدا کنند (1). علاوه بر این نیاز به جذب گردشگر ملزم به راهبردهای آگاه برندسازی برای گردشگرانی با اهداف مختلف است (2.3). در واقع کشورهای بسیاری در بکاریری مفهوم برندسازی کشور خود موفق عمل کرده اند، برای مثال نیوزلند (4)، اسپانیا (5) و تصویری دوباره از کشور یوگوسلاوی (6)، گوام ، ویتنام (7)…
مدل معادله ی ساختاری (SEM) قصد رفتاری ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد
:کلمات کلیدی
Abstract
Based on the Structural Equation Model (SEM) method, this paper expresses how to examine the relationship among tourists’ behavioral intention and destination brand equity. The definition of customer-based destination brand equity is a combination of key factors, which are measured by four components: destination brand image, destination brand awareness, destination brand quality, and destination brand loyalty. This paper focus on introducing the measurements for all the constructs (destination brand image, destination brand awareness, destination brand quality, destination brand loyalty, tourists’ behavioral intention), and the analytical procedures used to check instrument reliability and validity.
Keywords:
Structural Equation Model (SEM) behavioral intention customer-based destination brand equity
سایر منابع مديريت در زمینه ارزش برند