دانلود مقاله ترجمه شده محاسبه روابط قصد رفتاری و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM)


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008015 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,100,000 ریال
شناسه محصول :
2008015
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
125 Kb
حجم فایل فارسی :
322 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

محاسبه روابط قصد رفتاری و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM)

عنوان انگليسي

Measuring the Relationship between Behavioral Intention and Customer-based Brand Equity by Using the Structural Equation Model SEM

نویسنده/ناشر/نام مجله

VNU Journal of Science: Economics and Business

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

براساس مدل معادلات ساختاری (SEM) این مقاله بیان می کند که چگونه می توان رابطه ی موجود بین قصد رفتاری گردشگران و ارزش ویژه برند در مقصد را بررسی کرد. تعریف ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد ترکیبی از عوامل مهم است که با چهار مولفه محاسبه می شوند: تصویر برند در مقصد، آگاهی از ارزش ویژه برند، ارزش ویژه برند در مقصد و وفاداری به برند مقصد. مقاله ی حاضر بر معرفی محاسبات تمامی ساختارها (م تصویربرند مقصد، آگاهی از برند مقصد، ارزش ویژه برند در مقصد ، وفاداری به برند مقصد و قصد رفتاری گردشگران) تمرکز دارد و فرآیند تحلیلی برای روایی و پایایی یان روش استفاده شده است.

-1مقدمه

در مقاله ی حاضر در حوزه صنعت گردشگری توجه به شاخصه های مقصد در گردشگری است. بسیاری از محققان تاکید دارند که برند مقصد در گردشگری مهمترین ابزاری است که از طریق آن مقاصد می توانند خودشان را از کالاهای مقاصد در سراسر جهان جدا کنند (1). علاوه بر این نیاز به جذب گردشگر ملزم به راهبردهای آگاه برندسازی برای گردشگرانی با اهداف مختلف است (2.3). در واقع کشورهای بسیاری در بکاریری مفهوم برندسازی کشور خود موفق عمل کرده اند، برای مثال نیوزلند (4)، اسپانیا (5) و تصویری دوباره از کشور یوگوسلاوی (6)، گوام ، ویتنام (7)…

مدل معادله ی ساختاری (SEM) قصد رفتاری ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Based  on  the  Structural  Equation  Model  (SEM)  method,  this  paper  expresses  how  to examine  the  relationship  among  tourists’  behavioral  intention  and  destination  brand  equity.  The definition  of  customer-based  destination  brand  equity  is  a  combination  of  key  factors,  which  are measured  by  four  components:  destination  brand  image,  destination  brand  awareness,  destination brand quality, and destination brand loyalty. This paper focus on introducing the measurements for all the constructs (destination brand image, destination brand awareness, destination brand quality, destination  brand  loyalty,  tourists’  behavioral  intention),  and  the  analytical  procedures  used  to check instrument reliability and validity.

Keywords: Structural Equation Model (SEM) behavioral intention customer-based destination brand equity
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > محاسبه روابط قصد رفتاری و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در مقصد با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM)
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید