چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008011 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
4 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
باز مهندسی فرآیند کسب و کار براساس ارزش مشتری: پشتیبانی برای درک تصمیم های تحت شرایط عدم اطمینان
عنوان انگليسي
Business Process Reengineering driven by customer value: a support for undertaking decisions under uncertainty conditions
نویسنده/ناشر/نام مجله
Elsevier, Computers in Industry
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 54 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
رشته باز مهندسی فرآیند کسب و کار در دوره اخیر به عنوان منشاء پیدایش سیستم های پشتیبان تصمیم و به عنوان راه حلی جهت غلبه بر محدودیت های اقدامات قبلی شناخته شده است. شکست های متعدد اجراهای اولیه سیستم های BPR اغلب به معرفی بهترین اقدامات موجود در تجارب صنعتی دیگر شرکت ها می پردازد, که انطباق مناسبی با شرایط موجود محلی نداشته اند. تعداد قابل ملاحظه ای از سیستم های پشتیبان تصمیم نظرات, رفتارها و وظایف مشتریان را با در نظر گرفتن عدم اطمینان موجود در روابط و مفاهیم بازخورد های جمع آوری شده از مشتریان, با یکدیگر ادغام می کنند. در این حوزه, این مقاله یک مدل الگوریتمیک (اجرا شده در برنامه های کامپیوتری کاربردی) را برای پشتیبانی از تصمیم گیری توصیف می کند که مراحل یک فرآیند تجاری را به صورت کمی و با توجه به میزان مشارکت آنها در تولید ارزش مشتری با نتایج آن مرتبط می سازد. متد پیشنهادی پشتیبانی از تصمیم می تواند به ویژه در موقعیت هایی که با فشار زمانی مواجه هستیم و عدم امکان انجام بررسی و کنترل مناسب مشتری وجود دارد, به صورت سودمندی مورد استفاده قرار گیرد. این مدل توجه خود را به تنگناهای موجود در ارزش فرآیند معطوف کرده و معیارها و شاخص هایی را در خصوص سودمند ترین فعالیت های مهندسی مجدد فراهم می نماید. عدم اطمینان مفهومی بوسیله شبیه سازی مونت کارلو مدیریت شده است. چنین سنجشی امکان ارزیابی میزان ریسک ناشی از طراحی مجدد مراحل یک فرآیند تجاری معین را فراهم می سازد.
1-مقدمه
در بازارهای بسیار رقابتی و متغیر, صنایع با چالش بهبود مستمر پیشنهادات خود در قالب محصولات و خدمات مواجه هستند. تقاضا برای ابتکار و خلاقیت محیط صنعتی را تحت شعاع قرار داده و بر فرآیند های کسب و کار تاثیر می گذارد و آنها را نیازمند بروز رسانی مستمر وکنترل شده می نماید. از یک طرف, شرکت ها به منظور برآورده کردن انتظارات رو به رشد مشتریان و ذینفعان به دنبال افزایش کیفیت محصولات و خدمات هستند و از طرف دیگر, شرکت ها تلاش می کنند تا هزینه ها, و به طور کلی, هر نوع منبع جایگزین دیگر را تحت کنترل در آورند. از این رو اقدامات خلاقانه بیشتر اهمیت داشته و مد نظر قرار می گیرد که به دنبال طراحی مجدد استراتژیک فرآیند های صنعتی به منظور دستیابی به عملکرد بالاتر در حوزه مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) می باشند…
سیستم های پشتیبان تصمیم باز مهندسی فرآیند کسب و کار تحلیل ارزش فرآیند ها
:کلمات کلیدی
Abstract
The field of Business Process Reengineering (BPR) has recently observed the birth of Decision Support Systems (DSSs) as a solution for overcoming the limitations of previous initiatives. The numerous failures concerning earlier BPR implementations are mostly ascribed to the introduction of best practices from other industrial experiences without proper adaptation to the local specificities, as well as by the inadequate consideration of uncertainty issues within decision making. A considerable amount of DSSs integrates issues dealing with customer opinions and behaviours and takes into account the uncertainties related to the relevance and the implications of the gathered feedbacks. In such a context, the paper describes an algorithmic model (implemented in a computer application) for supporting decision making that quantitatively relates the phases of a business process with its outputs, with reference to the contribution in generating customer value. The proposed decision support method can be advantageously employed especially in those cases characterized by time pressure and impossibility of performing suitable customer surveys. The model sheds light on process value bottlenecks and provides indications about the most beneficial reengineering activities. Context uncertainties are managed by applying Monte Carlo simulation. Such a measure allows evaluating the share of risk ensuing from redesigning certain business process phases.
Keywords:
Decision Support Systems Business Process Reengineering Process Value Analysis
سایر منابع مديريت در زمینه کسب و کار