چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008005 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
946 Kb
حجم فایل فارسی :
357 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
اثر میانجی توانمندی بازاریابی و فلسفه پاداش در ارتباط بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد شرکت
عنوان انگليسي
Mediating effect of marketing capability and reward philosophy in the relationship between entrepreneurial orientation and firm performance
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Global Entrepreneurship Research
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
رابطه پیچیده بین عملکرد شرکت و منابع کارآفرینانه، توجه به برنامه های توسعه با هدف ترویج طرز تفکر کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط را بر می انگیزد. این مطالعه با هدف تعیین تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد شرکت، که شامل دو متغیر واسطه یعنی فلسفه پاداش و قابلیت بازاریابی می باشد، انجام گرفته است. فلسفه پاداش و سیستم تشویقی، حوزه هایی است که مورد کمترین توجه تحقیقاتی در منابع انسانی، به ویژه در زمینه کسب و کارهای کوچک قرار گرفته است. بررسی داده های شرکت های کوچک و متوسط در اندونزی نشان می دهد که فلسفه پاداش، برای توضیح رابطه بین گرایش به کارآفرینی و عملکرد شرکت کافی نیست. این رابطه مستلزم قابلیت بازاریابی است که می تواند فلسفه پاداش را به عملکرد تبدیل کند. این مطالعه به توسعه تئوری مبتنی بر منابع، از طریق بحث در مورد نقش قابلیت های پویا کمک می کند. این پژوهش، از روش کمی با مطالعه شرکت های کوچک و متوسط در سورابایا به عنوان واحد تجزیه و تحلیل استفاده می کند. تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش، 390 شرکت کوچک و متوسط را از فرایند انتخاب نمونه تصادفی مورد بررسی قرار می دهد. این تحلیل شامل رویکردهای توصیفی، رگرسیون و مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) برای آزمون فرضیات است. این یافته ها، بیانگر اثر واسطه ای جبران خدمت کارکنان و قابلیت بازاریابی در تغییر گرایش کارآفرینانه، برای دستیابی به عملکرد عالی تر است.
1-مقدمه
نقش شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)، بعنوان نیروی محرکه برای تقویت رشد اقتصادی و ایجاد شغل تایید شده است. برنامه های مختلف با هدف ارتقای رویکرد کارآفرینی در میان شرکت های کوچک و متوسط، در میان سیاست گذاران سراسر جهان ، از جمله اندونزی، محبوب شده است. واقعیت این است که شرکت های کوچک و متوسط اندونزی 97.2 درصد اشتغال و 57 درصد مجموع محصولات ناخالص داخلی اندونزی را تشکیل می دهد (وزارت SME اندونزی،2013). البته ارتباط بین عملکرد شرکت و گرایش کارآفرینانه، در مضمون SME ها، بخصوص هنگامی که دستیابی به هدف راهی طولانی در پیش دارد، توجه زیادی را بخود جلب نموده است...
عملکرد شرکت گرایش کارآفرینانه فلسفه پاداش
:کلمات کلیدی
Abstract
The complex relationship between firm performance and entrepreneurial resources raises attention to development program with aim of promoting entrepreneurial mindset to the SMEs. This study has intention to determine the impact of entrepreneurial orientation on firm performance, which involves two mediating variables: reward philosophy and marketing capability. Reward philosophy and incentive system are the most under-researched area in human resource, especially in the context of small business. With SMEs data survey in Indonesia, the result reveals that reward philosophy is not sufficient to explain the relationship between entrepreneurial orientation and firm performance. It requires marketing capability, which can transform reward philosophy to performance. This study contributes to the development of resource-based theory, through discussing the role of dynamic capability. The research uses quantitative approach with the SMEs in Surabaya as unit analysis. Data analysis involves 390 SMEs taken from random sample selection process. The analysis involves descriptive, regression and structural equation modeling (SEM) approaches to test the hypotheses. The finding explains full mediating effect of employee compensation and marketing capability in converting entrepreneurial orientation to gain greater firm performance.
Keywords:
Firm performance Entrepreneurial orientation Reward philosophy
سایر منابع مديريت در زمینه جهت گیری کارآفرینانه