دانلود مقاله ترجمه شده خروج بازاریابی از رکود: احیاء در راه است، اما هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008004 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2008004
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
143 Kb
حجم فایل فارسی :
179 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

خروج بازاریابی از رکود: احیاء در راه است، اما هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد

عنوان انگليسي

Marketing out of the recession: recovery is coming, but things will never be the same again

نویسنده/ناشر/نام مجله

The Marketing Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 22 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

 چکیده

رکود اقتصادی اواخر دهه 2000 میلادی، تغییرات اساسی در چشم انداز کسب وکار و بازار بوجود آورد. همانطورکه احیاء اقتصادی در زمان های مختلف شرکت های متفاوتی را به استطاعت رساند، تنظیم مجدد استراتژی های بازاریابی با "هنجارهای جدید" یک ضرورت می باشد. احیاء اقتصادی فرصت های جدید بلکه ریسک ها و چالش هایی را موجب می شود که استراتژی های جدید نیاز دارند. وضعیت بازار جدید، بعنوان "عصر صرفه جویی " تلقی می شود که رفتار خرید مشتری را به شدت تغییر داده است و محیطی متأثر از شک و تردید عمومی و فقدان اعتماد به یکدیگر در مسائل کسب و کار را فراهم می کند. ساختارهای رقابتی بازارها، مجدداً توسط تاثیرات رکود اقتصادی طراحی شده اند و شرایط جدیدی را برای تامین کنندگان ایجاد می کنند. گزینه های رشد بین الملل برای احیاء اقتصادی، از طریق کاهش دسترسی به منابع مالی و رشد مکتب حمایتی بین المللی محدود خواهند شد. دستور کار اقدام را برای مدیران اجرایی پیشنهاد می کنیم تا در آماده سازی کسب و کارهایشان برای چالش های احیاء اقتصادی مدنظر قرار دهند. دستورکار پیشنهادی ما به مسائلی از این قبیل می پردازد: غلبه بر مقاومت در برابر تغییر؛ ایحاد مجدد استراتژی بازاریابی برای محیط بازار جدید؛ اولویت بندی حسگری بازار؛ نوآوری سریع در استراتژی تولید؛ تفکری مجدد بر ارتباطات بازاریابی؛ توسعه مزیت رقابتی مبتنی بر ارزش؛ و بازسازی روابط زنجیره ارزش آسیب دیده. چالش برای مدیران اجرایی عبارتست از: آماده شدن برای محیط بعد از رکود از طریق بررسی مجدد مبانی مدل های کسب وکار و قابلیت های اصلی شان برای ارائه‌ی ارزش برتر که توسط مشتریان دوره بعد از رکود درخواست خواهد شد.

1-مقدمه

ضرورت و الزام برای تحول استراتژی

نظرات مختلف به این موارد تقسیم بندی می شوند که آیا "رویش احیاء" از رکود و بحران اقتصادی واضح و مبرهن می باشد یا اینکه این دیدگاه، بی جهت خوش بینانه و حاکی از "طلوعی کاذب " می باشد. آنچه که قطعی و مشخص است، این است که این رکود و بحران اقتصادی به پایان خواهد رسید، اگر چه در ابتدا احتمال بروز "رکود مضاعف " نیز وجود دارد. پیش بینی ها حاکی از آن است که اقتصاد جهان در بیست سال اول قرن 21، رشد دو برابری خواهد داشت و این نشان دهنده این است که رشد اقتصادی فقط با رکود متوقف شده است. پل اورمرود – کارشناس پیش بینی کننده مسائل اقتصادی در این رابطه گفت، علیرغم افت قابل توجه تولیدات در سال های 2008-2009، تاریخ نشان می دهد که رکودهای اقتصادی که بیش از دو سال به طول می انجامند، معدود هستند و بیشتر احیاءهای اقتصادی در زمان شروع قوی هستند – یک پیش بینی خوش بینانه این است که هر چه رکود عمیق‌تر باشد، جهش بیشتر خواهد بود... 

رکود احیاء اقتصادی محیط بعد از رکود :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The economic recession of the late-2000s has radically changed the business and market landscape. As economic recovery reaches different companies at different times, there is an urgent need to realign marketing strategies with a “new normal”. Economic  recovery  will  bring  new  opportunities  but  also  risks  and  challenges  which demand new strategies. The new market situation is characterised as the “age  of  thrift”  which  has  radically  changed  customer  purchase  behaviour,  and  provides  an  environment  dominated  by  public  scepticism  and  lack  of  trust  in  business  and  in  marketing  offers.  The  competitive  structures  of  markets  have  been  redrawn  by  the  effects  of  economic  downturn,  creating  new  situations  for  suppliers.  International  growth  options  in  recovery  will  be  circumscribed  by  reduced  availability  of  finance  and  growing  international  protectionism.  We  propose  an  action  agenda  for  executives  to  address  in  preparing  their  businesses  for  the  challenges  of  economic  recovery.  Our  agenda  is  concerned  with:  overcoming  resistance  to  change;  reinventing  marketing  strategy  for  a  new  market  environment;  prioritising  market  sensing;  innovating  radically  in  product  strategy;  re-thinking  marketing  communications;  developing  value-based competitive advantage; and, repairing damaged value chain relationships. The challenge for executives is to prepare for the post-recession environment by re-examining the fundamentals of their business models and core capabilities to deliver the superior value which will be demanded by post-recession customers.

Keywords: Recession Economic recovery Post-recession environment
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > خروج بازاریابی از رکود: احیاء در راه است، اما هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید