چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008004 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
143 Kb
حجم فایل فارسی :
179 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
خروج بازاریابی از رکود: احیاء در راه است، اما هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد
عنوان انگليسي
Marketing out of the recession: recovery is coming, but things will never be the same again
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 22 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 29 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
رکود اقتصادی اواخر دهه 2000 میلادی، تغییرات اساسی در چشم انداز کسب وکار و بازار بوجود آورد. همانطورکه احیاء اقتصادی در زمان های مختلف شرکت های متفاوتی را به استطاعت رساند، تنظیم مجدد استراتژی های بازاریابی با "هنجارهای جدید" یک ضرورت می باشد. احیاء اقتصادی فرصت های جدید بلکه ریسک ها و چالش هایی را موجب می شود که استراتژی های جدید نیاز دارند. وضعیت بازار جدید، بعنوان "عصر صرفه جویی " تلقی می شود که رفتار خرید مشتری را به شدت تغییر داده است و محیطی متأثر از شک و تردید عمومی و فقدان اعتماد به یکدیگر در مسائل کسب و کار را فراهم می کند. ساختارهای رقابتی بازارها، مجدداً توسط تاثیرات رکود اقتصادی طراحی شده اند و شرایط جدیدی را برای تامین کنندگان ایجاد می کنند. گزینه های رشد بین الملل برای احیاء اقتصادی، از طریق کاهش دسترسی به منابع مالی و رشد مکتب حمایتی بین المللی محدود خواهند شد. دستور کار اقدام را برای مدیران اجرایی پیشنهاد می کنیم تا در آماده سازی کسب و کارهایشان برای چالش های احیاء اقتصادی مدنظر قرار دهند. دستورکار پیشنهادی ما به مسائلی از این قبیل می پردازد: غلبه بر مقاومت در برابر تغییر؛ ایحاد مجدد استراتژی بازاریابی برای محیط بازار جدید؛ اولویت بندی حسگری بازار؛ نوآوری سریع در استراتژی تولید؛ تفکری مجدد بر ارتباطات بازاریابی؛ توسعه مزیت رقابتی مبتنی بر ارزش؛ و بازسازی روابط زنجیره ارزش آسیب دیده. چالش برای مدیران اجرایی عبارتست از: آماده شدن برای محیط بعد از رکود از طریق بررسی مجدد مبانی مدل های کسب وکار و قابلیت های اصلی شان برای ارائهی ارزش برتر که توسط مشتریان دوره بعد از رکود درخواست خواهد شد.
1-مقدمه
ضرورت و الزام برای تحول استراتژی
نظرات مختلف به این موارد تقسیم بندی می شوند که آیا "رویش احیاء" از رکود و بحران اقتصادی واضح و مبرهن می باشد یا اینکه این دیدگاه، بی جهت خوش بینانه و حاکی از "طلوعی کاذب " می باشد. آنچه که قطعی و مشخص است، این است که این رکود و بحران اقتصادی به پایان خواهد رسید، اگر چه در ابتدا احتمال بروز "رکود مضاعف " نیز وجود دارد. پیش بینی ها حاکی از آن است که اقتصاد جهان در بیست سال اول قرن 21، رشد دو برابری خواهد داشت و این نشان دهنده این است که رشد اقتصادی فقط با رکود متوقف شده است. پل اورمرود – کارشناس پیش بینی کننده مسائل اقتصادی در این رابطه گفت، علیرغم افت قابل توجه تولیدات در سال های 2008-2009، تاریخ نشان می دهد که رکودهای اقتصادی که بیش از دو سال به طول می انجامند، معدود هستند و بیشتر احیاءهای اقتصادی در زمان شروع قوی هستند – یک پیش بینی خوش بینانه این است که هر چه رکود عمیقتر باشد، جهش بیشتر خواهد بود...
رکود احیاء اقتصادی محیط بعد از رکود
:کلمات کلیدی
Abstract
The economic recession of the late-2000s has radically changed the business and market landscape. As economic recovery reaches different companies at different times, there is an urgent need to realign marketing strategies with a “new normal”. Economic recovery will bring new opportunities but also risks and challenges which demand new strategies. The new market situation is characterised as the “age of thrift” which has radically changed customer purchase behaviour, and provides an environment dominated by public scepticism and lack of trust in business and in marketing offers. The competitive structures of markets have been redrawn by the effects of economic downturn, creating new situations for suppliers. International growth options in recovery will be circumscribed by reduced availability of finance and growing international protectionism. We propose an action agenda for executives to address in preparing their businesses for the challenges of economic recovery. Our agenda is concerned with: overcoming resistance to change; reinventing marketing strategy for a new market environment; prioritising market sensing; innovating radically in product strategy; re-thinking marketing communications; developing value-based competitive advantage; and, repairing damaged value chain relationships. The challenge for executives is to prepare for the post-recession environment by re-examining the fundamentals of their business models and core capabilities to deliver the superior value which will be demanded by post-recession customers.
Keywords:
Recession Economic recovery Post-recession environment
سایر منابع مديريت در زمینه بازاریابی