چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2008000 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
استفاده از حق اختراعات و نمونه های اولیه برای براورد ابتدایی سیاست های تحمیلی استفاده از فناوری: درس هایی از مقررات خودرو با آلایندگی صفر در کالیفرنیا
عنوان انگليسي
Using patents and prototypes for preliminary evaluation of technology-forcing policies: Lessons from California's Zero Emission Vehicle regulations
نویسنده/ناشر/نام مجله
Technological Forecasting & Social Change
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 51 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
سیاست های تحمیلی استفاده از فناوری، یکی از اقدامات متعددی هستند که دولت ها برای مقابله با شکست های بازاری حاصل از سرریز دانش و پیامدهای آلایندگی در دست دارند. با این وجود، به علت عدم قطعیت و عدم تقارن اطلاعات، براورد این سیاست ها پیش از تجاریسازی، به ویژه در فناوری های بسیار نوین مشکل است. ما یک موردپژوهی بر مقررات خودرو با آلایندگی صفر (ZEV) کالیفرنیا و تاثیر آن بر توسعه فناوری خودروی الکتریکی در 21 خودروسازی بزرگ در سال های 1991 – 2003 انجام دادیم تا تعیین کنیم که آیا حق اختراعات و نمونه های اولیه، شاخص های ابتدایی معتبری برای براورد تاثیر سیاست های تحمیلی استفاده از فناوری هستند یا خیر. به منظور درک بهتر فعالیتهای R&D خودروسازان، استفاده از چشم انداز جهانی لازم بود. نتایج نشان می دهند که زمانی که چشم انداز صنعتی جهانی در نظر گرفته شود، حق اختراعات را میتوان برای تحلیل سیاست های تحمیلی استفاده از فناوری به کار برد، که ابزار مفیدی برای سیاست گزاران است تا تاثیر این نوع مقررات را در بازارهای اولیه یا پیش از تجاری سازی بسنجند.
-1مقدمه
سیاست های تحمیلی استفاده از فناوری، یکی از ابزار مقرراتی متعددی است که دولت ها به منظور پیشبرد ابداعات در دست دارند (اشفورد و همکاران، 1985؛ رنینگز، 2000). این مقررات، سطوح عملکرد را بیش از توانایی های کنونی فناوری یا مطابق با اختراعات خاص که هنوز کاملاً توسعه نیافته اند، تعیین می کنند (جاف و همکاران، 2002؛ لی و همکاران، 2010). این مقررات را می توان برای ترغیب و تقویت همه گونههای اختراعات فناوری و نیز استفاده از آن برای تغییر فرایند و محصول مورد استفاده قرار داد (اشفورد و همکاران، 1985، ص463)…
سیاست عمومی اتخاذ فناوری خودروهای الکتریکی
:کلمات کلیدی
Abstract
Technology-forcing policies are one of several measures that governments have at their disposal in order to ad-dress market failures arising from knowledge spillover and pollution externalities. However due to uncertainty and information asymmetry, pre-commercial evaluation of these policies can be difficult, especially for radically novel technologies. We use a case study of California's Zero-Emission Vehicle (ZEV) regulations and their impact on electric vehicle technology development by the 21 largest auto manufacturers 1991–2013 to determine whether patents and prototypes are valid preliminary indicators to evaluate the effectiveness of technology-forcing policies. In order to better understand automaker R&D activity, it was necessary to include a global perspective. The results show that patents, when embedded within a global industrial perspective, can be used to analyze technology-forcing policies, which provides a helpful tool for policy makers gauging the effectiveness of these types of regulations in pre-commercial or early market environments.
Keywords:
Public policy Technology adoption Electric vehicles
سایر منابع مديريت-مدیریت صنعتی در زمینه فناوری