دانلود مقاله ترجمه شده خریدهای آنی مواد غذایی در فرانسه و سوئد


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007992 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,120,000 ریال
شناسه محصول :
2007992
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
118 Kb
حجم فایل فارسی :
313 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

خریدهای آنی مواد غذایی در فرانسه و سوئد

عنوان انگليسي

Impulse purchases of groceries in France and Sweden

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Consumer Marketing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف: هدف از این مقاله شناسایی شباهت‌ها و تفاوت‌ها در ارتباط با عوامل موثر بر خریدهای آنی (بدون برنامه‌ریزی قبلی) مصرف‌کنندگان موادغذایی در کشورهای فرانسه و سوئد است. طراحی/روش/رویکرد: داده‌ها با یک ممیزی تصادفی از 202 خانواده‌ی سوئدی و 368 خانواده‌ی فرانسوی جمع‌آوری شدند. آنالیز چندمتغیره‌ی کواریانسی (MANCOVA)، روش تحلیلی اصلی استفاده شده در این مقاله است.  یافته‌ها : آنالیز در این تحقیق نشان می‌دهد، با اینکه خریدارن سوئدی خریدهای آنی بیشتری دارند، اما مصرف‌‌کنندگان فرانسوی بیشتر با دید ذخیره‌ برای روز مبادا (خرید اندوخته‌ای) و پیشنهادهای "یکی بخر دو تا ببر" به این خریدها می‌نگرند.  مفاهیم و محدودیت‌های تحقیق: باید متغیرهای موقعیتی همچون طرح‌کلی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و فرهنگ غذایی یک کشور خاص در مطالعات بعدی گنجانده شود چرا که این عوامل انتخاب خریداران و عادت‌های خرید را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مفاهیم عملی : این یافته‌ها به متخصصان امر برای درک چگونگی اثرگذاری عوامل ویژه‌ی بازار بر خریدهای آنی خریداران کمک می‌کند. این بینش در پرتو افزایش جهانی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بسیار مهم است. اصالت و ارزش تحقیق : این مطالعه به دانش فعلی در زمینه‌ی رفتار خریدهای آنی مصرف‌کننده کمک می‌کند و نشان می‌دهد، با اینکه این رفتارها یک جنبه‌ی جهانی دارند اما می‌توان تفاوت‌هایی در زمینه‌ی تعداد خریدهای آنی و چگونگی واکنش به خریدهای اندوخته‌ای و ارائه‌ی تخفیفات، در کشورهای مختلف قائل شد.

1-مقدمه

چندین دهه است که خریدهای آنی به عنوان شکل عمده‌ای از خرید مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است. بنابراین افزایش شناخت از عوامل تحریکی بر این نوع خرید‌ها بسیار مهم است چرا که از هر 10 خرید، اساسا 9 تای آن آنی است. در واقع تقریبا 70 درصد از همه‌ی تصمیمات به خرید در همان لحظه گرفته می‌شوند به طوری که می‌توان خریدهای آنی را برای حجم قابل‌ توجهی از اجناس فروخته شده در میان طیف وسیعی  از طبقه‌بندی محصولات لحاظ کرد....


 

خریدهای آنی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Purpose– The purpose of this paper is to identify similarities and differences with regard to factors affecting consumers’ impulse purchases of groceries in France and Sweden.

Design/methodology/approach– Data were collected by a random survey of 202 Swedish and 368 French households. MANCOVA is the principal analytical technique.

Findings– The analysis indicates that, while Swedish shoppers make more impulse purchases, the French consumers appear to be more attentive to special in-store displays and two for the price of one offerings. Contrary to expectations, the impulse purchases of French and Swedish shoppers are not predicted by gender.

Research limitations/implications– Further studies should incorporate situational variables such as outline of stores and supermarkets and the specific country’s food culture, since these factors affect shoppers’ choices and shopping habits.

Practical implications– The findings help practitioners to understand how market-specific factors affect shoppers’ impulse purchases. These insights are important in the light of the increased internationalization of the supermarket chains’ operations.

Originality/value– This study contributes to the current knowledge on consumers’ impulse purchase behavior by demonstrating that, although the behavior as such is universal, there may be differences between countries with regard to the number of impulse purchases that shoppers make and how they respond to special in-store displays and discount offerings.

Keywords: Impulse purchases
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید