چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007887 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
523 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تجزیه و تحلیل عملکرد و استحکام بلوتوث کم انرژی و پایداری برای ارتباطات بین خودرویی
عنوان انگليسي
Bluetooth Low Energy performance and robustness analysis for Inter-Vehicular Communications
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 39 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
بلوتوث کم انرژی (BLE) به سرعت و به طور پیوسته اهمیت ویژه برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی بدست آورده است. در این مقاله ما پتانسیل BLE را در یک زمینه خودرویی بررسی می کنیم. با استفاده از آزمایشات، برای اولین بار ویژگی های شبکه های بی سیم را ارزیابی می نماییم، پس از آن مجموعه ای از حالات رانندگی را برای تجزیه و تحلیل اینکه چگونه BLE با تغییر شرایط سرعت، فاصله و ترافیک تحت تاثیر قرار میگیرد، تعریف می کنیم. ما دریافتیم که حداکثر دامنه ارتباطات بین دو دستگاه می تواند فراتر از 100 متر برود و آن یک اتصال قوی، قادر به اداره گم شدن ناگهانی سیگنال و یا تداخل ها است، که می تواند تا فاصله 50 متر، حتی با تغییرات ترافیک و شرایط رانندگی به دست آید. سپس ما یک نرم افزار تلفن همراه اثبات مفهوم برای گوشی های هوشمند موجود ارائه کردیم، که می تواند برای انتقال داده ها در طول هاپ های چندگانه مورد استفاده قرار گیرد. بعد، ما با ساخت و اعتبارسنجی بستر آزمایشی تداخل بر اساس تکنولوژی IEEE 802.11، تجزیه و تحلیل کردیم که چگونه BLE تداخل های دیگر در همان باند فرکانس را اداره می کند. در نهایت ما مزایا و محدودیت های BLE برای ارتباطات بین خودرویی (IVC) را بحث می کنیم و کاربردهای بالقوه را پیشنهاد می دهیم.
1- مقدمه
گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای با سنسورها و رابط های ارتباطی مجهز شده اند. یکی از آخرین افزوده ها به فن آوری های ارتباطی، بلوتوث کم انرژی (BLE) است، که بلوتوث هوشمند نیز نامیده می شود است. اگر چه از برخی منظرهای مشابه، BLE با نسخه های قبلی بلوتوث سازگار نیست، بطوریکه از یک کنترل کننده مختلف استفاده می کند (یعنی لایه فیزیکی و لایه لینک). با این حال، بسیاری از دستگاه هایی که از BLE پشتیبانی می کنند، هر دو پشته پروتکل را در حالت دوگانه اجرا می کنند...
بلوتوث کم انرژی محاسبات بین خودرویی محاسبات موبایل
:کلمات کلیدی
Abstract
Bluetooth Low Energy (BLE) is quickly and steadily gaining importance for a wide range of applications. In this paper we investigate the potential of BLE in a vehicular context. By means of experiments, we first evaluate the characteristics of the wireless channel, then we define a set of driving scenarios to analyse how BLE is affected by varying speed, distance and traffic conditions. We found that the maximum communication range between two devices can go beyond 100 m and that a robust connection, capable of handling sudden signal losses or interferences, can be achieved up to a distance of 50 m even for varying traffic and driving conditions. We then present a proof-of-concept mobile application for off-the-shelf smart phones that can be used to transmit data over multiple hops. Next, we analyse how BLE handles other interferences on the same frequency band by building and validating an interference test bed based on the IEEE 802.11 technology. Finally we discuss the advantages and limitations of BLE for Inter-Vehicular Communications (IVC) and propose potential applications.
Keywords:
Bluetooth Low Energy Inter-Vehicular Communications Mobile computing
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT در زمینه بلوتوث