چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007719 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
349 Kb
حجم فایل فارسی :
32 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
بازاریابی موتور جستجو، توانایی تأمین مالی و عملکرد شرکت در زمینهی تجارت الکترونیک
عنوان انگليسي
Search Engine Marketing, Financing Ability and Firm Performance in E-commerce
نویسنده/ناشر/نام مجله
Procedia Computer Science
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
این مقاله به بررسی رابطهی بازاریابی موتور جستجو ، قابلیت تأمین مالی و عملکرد شرکت تجارت الکترونیک میپردازد و برای این منظور از پژوهشهای تجربی انجام شده در شرکتهای تجارت الکترونیکB2C استفاده میکند. نتایج نشان میدهند که مدل کسب و کار و بازاریابی موتور جستجو رابطهی قوی و مثبتی با عملکرد شرکت دارد، در حالیکه قابلیت تأمین مالی تأثیر منفی بر عملکرد شرکت دارد. این مسئله بازدهی پایین ورودی را در تجارت الکترونیک تأیید میکند و مشخص میکند که مدیران باید بر مسائلی چون نوآوری مدل کسب و کار و مدیریت روابط با مشتری تمرکز بیشتری داشته باشند.
1-مقدمه
با توسعهی شبکه و فناوری اطلاعات، وضعیت اقتصادی تجارت الکترونیک تغییر کرده است و به تدریج نقش مهمی در زندگی روزمرهی افراد ایفا میکند به خصوص با افزایش خرید آنلاین، مشتریان بیشتری به دنبال اطلاعات و سفارش کالا از طریق اینترنت هستند و به عبارت دیگر میتوان گفت اینترنت در این روند نقش مهم حامل اطلاعاتی را به عهده دارد. نتایج نشان میدهند که بیش از 80% از کاربران اینترنت برای جستجوی اطلاعات مورد نظر خود از موتورهای جستجو استفاده میکنند. با این حال کاربران در مواجهه با اطلاعات عظیم اغلب مایل هستند تنها از ابتدای لیست نتایج استفاده کنند، به همین دلیل رتبه بندی صفحات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میشود و باید برای این منظور از برخی روشهای بهینهسازی بهره گرفته شود مانند بهینهسازی موتور جستجو (SEO) و PayPer Click یا (PPC)...
بازاریابی موتور جستجو تجارت الکترونیک قابلیت تأمین مالی
:کلمات کلیدی
Abstract
This paper explores the relationship of search engine marketing, financing ability and e-commerce firm performance by the empirical research on China's B2C e-commerce firms. Results show that search engine marketing and business model has a strong positive relation with firm performance while financing ability has a negative effect on firm performance. It verifies the low returns to inputs in e-commerce and enlightens the managers should concentrate on business model innovation and consumer relation management
Keywords:
Search Engine Marketing E-commerce Financing ability
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT-نرم افزار در زمینه موتور جستجو