دانلود مقاله ترجمه شده مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007631 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
855,000 ریال
شناسه محصول :
2007631
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
909 Kb
حجم فایل فارسی :
239 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی

عنوان انگليسي

The management model for human-resource outsourcing among service companies

نویسنده/ناشر/نام مجله

Intellectual Economics

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

با توجه به رشد برون سپاری منابع انسانی هم در بخش های تولیدی و هم در بخش های خدماتی، اندازه گیری آن تا به حال بسیار پیچیده بوده است. در میان دانشمندان، تجزیه و تحلیل برون سپاری در بخش تولیدی زمانی شروع شد که توابع معینی به سمت مقاطعه کار های فرعی انتقال داده شدند. در عمل، برون سپاری با مسائل تاکتیکی، استراتژیکی و زیرساختی مرتبط است. این مقاله مزیت های برون سپاری منابع انسانی را برجسته می کند و مدل های برون سپاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد، بر این اساس، مدل مدیریت برون سپایری منابع انسانی بوجود آمد و در میان شرکت های خدماتی تست شد. 

1-مقدمه

یک بحث در میان دانشمندان در رابطه با زمان شروع برون سپاری وجود دارد. مطابق نظر کوربت در سال 2004، اگرچه پدیده برون سپاری، در دهه 1970 در ایالات متحده بوجود آمد، اما اطلاعات ثابتی در این زمینه وجود ندارد. آمیتی و وی در سال 2004 مطرح کردند که برون سپاری برای اولین بار در صنعت خودرو سازی در سال 1979 بوجود آمد، نشریه انجمن هنر های سلطنتی. این مقاله تصمیمات نمایندگی های صنعت خودرو سازی بریتانیا را در زمینه برون سپاری برخی فعالیت ها به متخصصان آلمانی را مطرح می کند. بلومبرگ در سال 1998 ادعا کرد که برون سپاری از بخش فناوری اطلاعات در سال 1980 بر آمده است. گربل و همکاران در سال 2009 ریشه های آن را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که برون سپاری در صنایع تولیدی و خدماتی وجود دارد. برون سپاری در ابتدا در بخش صنعتی بوجود آمد، زمانی که تولید کنندگان برخی فعالیت ها را به مقاطعه کاران واگذار کردند. برون سپاری خدماتی بعد از آن و همزمان با فعالیت های قانونی تخصصی و به دنبال برون سپاری در بخش خدمات فناوری اطلاعات بوجود آمد.  باکانوسکین و براسیت در سال 2011 ذکر کردند که برای بیش از یک دهه گزارشاتی بوسیله دانشمندان حوزه مدیریت ارائه شد که این فرآیند و همچنین توابع مدیریتی معین، فعالیت ها و فرایند های قبلا انجام شده در سازمان که برای شرکت های خارجی برون سپاری شده بودند را مورد تجزیه و تحلیل قرار می داد...

برون سپاری منابع انسانی مدل مدیریتی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Despite the growth of human-resource outsourcing in both the manufacturing and service sectors, it has been very complicated to measure this until now. Among scholars, outsourcing began to be analysed in the manufacturing sector when certain functions were transferred to subcontractors. In practice, outsourcing is related to tactical, strategic and restructuring issues. This article highlights the advantages of outsourcing human resources and examines outsourcing models, based on that there is derived human resource outsourcing management model and tested among service companies

Keywords: Umanresource outsourcing Services Management model
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید