دانلود مقاله ترجمه شده به سمت نسل ششم مدیریت تحقیق و توسعه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007626 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007626
سال انتشار:
2004
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
251 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

به سمت نسل ششم مدیریت تحقیق و توسعه

عنوان انگليسي

Towards the sixth generation of R&D management

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Project Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

بسیاری از شرکت ها تحقیق و توسعه (R&D) را با عدم حتمیت بالا، نرخ نامشخص بازده و مدیریت دشوار وتا حدودی فازی می دانند. به عبرات دیگر، شرکت هایی که با سرعت و به صورت دقیق موفق به تجاری سازی فن آوری های جدید شده اند به امکان دستیابی به سهم بازار بیشتر، بهای اضافه ارزش و طرح های غالب دست می یابند، در نهایت این منجر به دستیابی آنها به مزیت رقابتی پایدارتر می شود. در طول سال ها درک مدیریت از فرآیندهای تحقیق و توسعه تغییر کرده است، این چشم انداز از مدل تکنولوژی محور به دیدگاه تعامل محور تبدیل شده است. با تمرکز بر روی ایجاد پنج نسل فرآیند تحقیق و توسعه و ترکیب آنها با پاسخ های مدیریتی مربوطه و همچنین نمونه هایی از رویکردهای مدیریتی، – با شرح تمام موارد در عرصه شرکتی - این مقاله به مدیریت تحقیق و توسعه (R&D) می پردازد. انتخاب ترکیب این سه مقوله تصویری پویا و متنوع را برای ارتقاء شناخت احتمالات مدیریت  تحقیق و توسعه نشان می دهد. نسل ششم R&D که نسلی با تمرکز مجدد بر بخش پژوهش مربوط به شبکه های تحقیقاتی فنآوری چندگانه است، نیز به تفصیل شرح داده شده است. مبنای این مجموعه روش های جدید ارائه یک مبنایمبتنی بر فن آوری چندگانه گسترده تر برای محصولات با تکنولوژی بالا و ساختار منابع یابی -تکنولوژی توزیع یافته تر است. مطالعه موردی  «بلوتوث»، ارائه شده بوسیله اریکسون، برای شرح ریشه ها و ایده های نسل ششم R&D استفاده شده است. مورد بلوتوث، فعالیت مبتنی بر مالکیت فکری باز و فعالیت میان صنعتی مشترک را در توسعه و مطرح کردن فناوری جدید برای بازار با استفاده از منابع بیش از یک هزار کمپانی نشان می دهد. مدیریت صحیح فرایندهای تحقیق و توسعه مدت ها موضوع بحث بوده است و حوزه ای پرزحمت همراه با پاسخ های سخت تلقی شده است؛ گستره این مدیریت از پاشنه آشیل در برخی شرکت ها تا مبنای انحصاری رقابت برای سایر شرکت ها بوده است، بسیاری از تفاوت ها مربوط به مسائل مدیریت R&D بوده اند [عرضه کننده توسعه محصول، نشریات دانشکده کسب و کار هاروارد، 1991، ص. 1؛ تولید محصولات در نیمی از زمان، فن نوستراند رینهولد، نیویورک، 1991، ص. 170]. با مدیریت صحیح فرایندهای R&D، کمپانی ها قادرند به افزایش دقت و زمان انجام کار، افزایش کیفیت محصولات نهایی و کاهش هزینه تولید دست یابند. به طور کل، زمانی که کنترل فعالیت ها ضعیفتر است و این کنترل با استراتژی کلی کسب و کار هماهنگ‏تر است، مزیت رقابتی کمپانی ها قابل تقویت است.

مدیریت تحقیق و توسعه :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Many companies perceive research and development (R&D) as somewhat fuzzy, involving high uncertainty, with unclear rate of return, and troublesome to manage. On the other hand, companies that succeed at commercializing new technology in a rapid and precise manner achieve possibilities of attaining a greater market share, premium prices and dominant designs, leading to a much sharper competitive edge

The perspective on managing R&D processes has changed over the years, moving from a technology-centered model to a more interaction-focused view. This paper deals with management of research and development (R&D), with focus on synthesizing five generations of R&D processes and combining those with related management responses as well as with examples of managerial approaches – all within a described company context. The choice of combining these three categories represents a dynamic and nuanced picture improving the understanding of R&D management contingencies

A sixth generation of R&D has also been elaborated, one generation re-focusing the research part connecting to loosely tied multi-technology research networks. The bases for this new set of approaches are a broader multi-technology base for high-tech products and a more distributed technology-sourcing structure. The `Bluetooth' case study, originating within Ericsson, has been used to exemplify the roots and ideas of the sixth generation of R&D. The Bluetooth case represents a joint cross-industrial, open intellectual property-based, effort in developing and bringing a new technology to the market by utilizing the resources from more than one thousand companies

Properly managing R&D processes has long been a matter of debate and considered a troublesome area with no simple answers; ranging from an Achilles' heel in some firms to the sole basis of competition for others, many of the differences have contributed to R&D management issues [Product Development Performance, Harvard Business School Press, 1991, p. 1; Developing Products in Half the Time, Van Nostrand Reinhold, New York, 1991, p. 170]. By properly managing R&D processes, companies can reach an increase in lead-time precision, increased quality of final products, and reduced development cost. Overall, companies' competitive advantage can be strengthened as placed efforts are managed in a leaner manner and more aligned with overall business strategy

Keywords: R&D management
این برای گرایش های: مدیریت تکنولوژی، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید