دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007612 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2007612
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
322 Kb
حجم فایل فارسی :
34 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان

عنوان انگليسي

Marketing And Media Communications Targeted To Children As Consumers

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ارتباطات و بازاریابی رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان، اخیرا به موضوع بحث در راستای افزایش حمایت از مصرف کنندگان کودک تبدیل شده است. باید در نظر داشت که کودکان و نوجوانان وقت زیادی را در محیط رسانه صرف می کنند ( فرآیند چند وظیفه ای) دانستن نقشه محیط بسیار مهم است و این می تواند شامل شیوه های ارتباطات بازاریابی سنتی نیز باشد ( رادیو، تلویزیون، دی وی دی، بازی ویدئویی ) و همچنین شامل روش هایی باشد که به صورت فزاینده ای بوسیله کودکان و نوجوانان ترجیح داده می شود ( به عنوان مثال قراردادن محصول، بازاریابی ویروسی، شبکه های اجتماعی و اینترنت، بازی های تعاملی و آزمون ها ، وب سایت های تجاری و سرگرمی های دیگر). کودکان به عنوان گروه های هدف اولیه در ارتباطات مطرح هستند. و محصولات تبلیغی نیز بیشتر آنها را مورد خطاب قرار می دهد. کودکان گروه های هدف ثانویه نیز در نظر گرفته می شوند برای اینکه محصولات اعضای دیگر خانواده را نیز خطاب قرار می دهد اما پیام اصلی بر کودکان به عنوان افراد تاثیر گذار بر فرآیند خرید در یک خانواده متمرکز است. این ترکیب ارتباطات بازاریابی، شامل تبلیغات، ارتقا فروش، فروش شخصی، روابط عمومی، استفاده از ابزار جدید و همچنین ابزار سنتی، و همچنین تکنیک هایی است که کودکان را پوشش می دهد. در این مقاله، ما بر تکنیک های بازاریابی سنتی اعمال شده بوسیله محیط رسانه ( به عنوان مثال، پرمیوم ها،  تاییدیه مشهور و مکررات) و همچنین تکنیک های جدید و کاربرد آنها در شیوه آموزشی متمرکز هستیم.

1-مقدمه

علاقه مندان به ارتباطات رسانه و بازاریابی در بخش کودکان مصرف کننده اخیرا به شدت افزایش یافته اند. دلایل زیادی برای این علاقه خاص وجود دارد، با این حال ما آگاهی از قدرت کودکان در متقاعد سازی والیدن برای خرید را به عنوان یک عامل حیاتی در نظر گرفته ایم.

کودکان و نوجوانان، جز گروه های قدرتمند اقتصادی نیستند ولی برای بازاریابان بسیار جذاب هستند زیرا آنها توانایی متقاعد ساختن والدین را در محیط خانواده شان دارند.  قدرت متقاعد سازی آنها با افزایش سن کودک بیشتر نیز می شود که حتی بازاریابی و رسانه را نیز در بر می گیرد....

بازاریابی و ارتباطات رسانه ای تبلیغات مصرف گرایی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Marketing and media communication targeted to children as consumers is recently a topic of discussion in order to increase children consumer protection. Considering that children and youth spend a lot of time in media environment (Multi-tasking process), it is important to map the environment, including both the traditional marketing communication ways (TV, radio, DVD, video-games) and the new methods that are increasingly being preferred by children and youth (e.g. product placement, viral marketing, guerilla marketing, internet and social network environment, interactive games and quizzes, commercial website entertainment). Children are referred to as primary target group in the given communication, that is, the advertised products are addressed to they, as well as secondary target group, that is, the products are addressed to other members of the family, but the message focuses upon children as they significantly influence the shopping process in the family. This marketing communication mix, which consists of advertising, sales promotion, personal selling, public relations, uses both traditional as well as new tools and techniques which target the children's segment. In this paper, we focus on the traditional marketing techniques applied by the media environment (e.g. repetition, celebrity endorsements, and premiums) as well as new techniques emphasizing their application in educational practice

Keywords: marketing and media communications advertisement consumerism
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید