چکیده
همانطور که مقررات برای ایجاد ثبات فشار می آورد، سازمان ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند سریع به گرایش استراتژیک شان برسند به جای اینکه به سمت بازده بیشتر و بیشتر حرکت کنند. طراحی و توسعه محصولات برای دستیابی به ثبات، هسته مرکزی عملیات سازمان ها است و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در راستای ثبات در بلند مدت ایجاد کند. خود محصول و چگونگی درک کاربر نهایی در مورد محصول می تواند به صورت قابل توجهی این حرکت به سمت ثبات را برای سازمان تحت تاثیر قرار دهد. این تحقیق به صورت تجربی ارتباط بین گرایش سازمانی و ثبات، صفات محصولات پایدار و تاثیر آن بر عملکرد در دو مکان جغرافیایی جداگانه با اقتصاد های مختلف، را مورد بررسی قرار می دهد. ارزش این مقاله نه فقط در مفاهیم معتبر تجربی بر مبنای دیدگاه توسعه تجربی محصولات جدید آن است بلکه این مقاله یک بینش را در مورد ذهنیت فعلی در مورد ثبات ارائه می دهد.
1-مقدمه
افزایش مقررات در زمینه اقتصاد جهانی در زمینه ثبات محصول و کسب و کار پس از بحران اقتصاد جهانی واقعیتی اجتناب ناپذیر است. برای بقا در بلند مدت، سازمان ها باید به سمت ثبات استراتژیگ گرایش پیدا کنند. با این حال، تمرکز فعلی باید بر پشتیبانی لاز طراحی و توسعه محصولات باشد تا باعث بهبود عملکرد سازمان ها بدون داشتن تاثیر منفی بر جامعه و محیط در مقیاس بزرگ باشد. با توجه به عملکرد قابل قبول برای یک سازمان، یک محصول پایدار باید بتواند رقابت کند و نسبت به کالاهای معمولی بازار جذابیت بیشتری داشته باشد...