دانلود مقاله ترجمه شده نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2007611 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
820,000 ریال
شناسه محصول :
2007611
سال انتشار:
2017
حجم فایل انگلیسی :
533 Kb
حجم فایل فارسی :
111 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات

عنوان انگليسي

The role of organizational orientation and product attributes in performance for sustainability

نویسنده/ناشر/نام مجله

Information Technology and Quantitative Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

همانطور که مقررات برای ایجاد ثبات فشار می آورد، سازمان ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند سریع به گرایش استراتژیک شان برسند به جای اینکه به سمت بازده بیشتر و بیشتر حرکت کنند. طراحی و توسعه محصولات برای دستیابی به ثبات، هسته مرکزی عملیات سازمان ها است و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در راستای ثبات در بلند مدت ایجاد کند. خود محصول و چگونگی درک کاربر نهایی در مورد محصول می تواند به صورت قابل توجهی این حرکت به سمت ثبات را برای سازمان تحت تاثیر قرار دهد. این تحقیق به صورت تجربی ارتباط بین گرایش سازمانی و ثبات، صفات محصولات پایدار و تاثیر آن بر عملکرد در دو مکان جغرافیایی جداگانه با اقتصاد های مختلف، را مورد بررسی قرار می دهد. ارزش این مقاله نه فقط در مفاهیم معتبر تجربی بر مبنای دیدگاه توسعه تجربی محصولات جدید آن است بلکه این مقاله یک بینش را در مورد ذهنیت فعلی در مورد ثبات ارائه می دهد.

1-مقدمه

افزایش مقررات در زمینه اقتصاد جهانی در زمینه ثبات محصول و کسب و کار پس از بحران اقتصاد جهانی واقعیتی اجتناب ناپذیر است. برای بقا در بلند مدت، سازمان ها باید به سمت ثبات استراتژیگ گرایش پیدا کنند. با این حال، تمرکز فعلی باید بر پشتیبانی لاز طراحی و توسعه محصولات باشد تا باعث بهبود عملکرد سازمان ها بدون داشتن تاثیر منفی بر جامعه و محیط در مقیاس بزرگ باشد. با توجه به عملکرد قابل قبول برای یک سازمان، یک محصول پایدار باید بتواند رقابت کند و نسبت به کالاهای معمولی بازار جذابیت بیشتری داشته باشد...

 

گرایش سازمانی محصولات پايدار ویژگی های محصول :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

As regulation pushes for sustainability, organizations may choose to strategically orient themselves sooner rather than later for the inevitable move for more promising returns. Design and development of products for sustainability reaches the core of organizational operations and those that can orchestrate a meaningful shift to sustainability may gain in the long-run. The product itself and how it is perceived by the end-user may also significantly affect this move to sustainability for the organization. This research empirically tests the relationship between organizational orientation toward sustainability, attributes of sustainable products and the effect these have on performance in two separate geographical locations with differing economies. The value of this paper lies not only in empirically validating concepts from traditional new product development literature perspective in the context of sustainability but also in providing an insight into the current ‘mindset’ toward sustainability

Keywords: Sustainable products Organizational orientation Sustainability orientation Product attributes
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: مدیریت صنعتی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید